کد خبر: 108283
A

رؤسای استانی ستاد منتجب نیا منصوب شدند / اعلام اعضای شورای سیاستگذاری انتخاباتی

رؤسای استانی ستاد آیت الله رسول منتجب نیا منصوب شدند و از لیست اعضای شورای سیاستگذاری انتخاباتی وی در انتخابات 1400 رونمایی شد.

رؤسای استانی ستاد منتجب نیا منصوب شدند / اعلام اعضای شورای سیاستگذاری انتخاباتی

به گزارش دیده بان ایران؛ یک روز پس از انتشار نام اعضای شورای عالی مشورتی رسول منتجب نیا که همگی از چهره های شناخته شده سیاسی هستند، اکنون لیست اعضای شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی این روحانی اصلاح طلب منتشر شده است که همگی از اعضای حزب جمهوریت ایران اسلامی در برخی استان های کشور هستند. حزبی که منتجب نیا دبیرکلی آن را بر عهده دارد.

اعضای این شورا از قرار زیر هستند:

1- حمیدرضا کارگر (یزد)

2- سمیه طهماسبی(تهران)

3- پرویز سارانی (سیستان و بلوچستان)

4- سامان سلیمانی مرند (تهران)

5- غلامحسین رهبرنیا (فارس)

6- امیرعلی زعیمی (خوزستان)

7- رؤیا ریحاندوست فومنی (تهران)

8- فاطمه منتجب نیا (تهران)

9- سید مجید مروج (خوزستان)

10- محمد کریمی (البرز)

11- امین محمدزاده (خراسان رضوی)

12- خدیجه محمدی (تهران)

13- یاسر شعبانی فر (کردستان)

14- ممحمدتقی ساغری (ایلام)

15- رضا فیروزکوهی (گلستان)

16- محسن عمروعلائی (تهران)

17- ساناز فاضلی (تهران)

18- مرتضی طائفی (تهران)

19- جعفر ذوالفقاری (خراسان شمالی)

20- عباس صدر (مازندران)

21- سیدمهدی قوامی (قزوین)

همچنین سامان سلیمانی مرند، عضو شورای سیاستگذاری ستاد رسول منتجب نیا و مسئول روابط عمومی حزب جمهوریت، درباره انتشار لیست های مشاوران عالی و سیاستگذاران ستاد انتخاباتی این کاندیدای اصلاح طلب گفت: آقای منتجب نیا پس از چندین دهه فعالیت سیاسی حرفه ای، هم اکنون با کوله باری از تجربه و به درخواست جمع زیادی از افرادی که با شخصیت و توانایی های ایشان آشنایی دارند، پا به عرصه انتخابات گذاشته اند و در صورت تأیید صلاحیت، دوستداران ایشان آماده هستند تا یک ظرفیت عظیمی در اختیار ستاد انتخاباتی ایشان قرار دهند. فعلاً ما هم منتظر اعلام نتایج شورای نگهبان هستیم و آماده هستیم تا به محض اعلام تأیید صلاحیت ایشان یک فعالیت ستادی منسجم را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: هرچند آقای منتجب نیا دبیرکل حزب جمهوریت هستند اما بنا بر رعایت اخلاق و به دلیل اینکه کسی را در معذوریت قرار ندهند، خود را کاندیدای حزبی اعلام نکردند؛ با این حال می بینیم که تقریباً تمامی اعضای حزب شخصاً تمایل دارند که از ایشان حمایت کنند و خیلی جدی از سراسر کشور پای کار ستادی برای تبلیغات ایشان ایستاده اند.

سلیمانی در پایان خاطرنشان ساخت: هم اکنون مسئولین ستاد انتخاباتی دکتر منتجب نیا در سراسر کشور منصوب شده اند و آماده هستند تا در زمان قانونی فعالیت خود را آغاز کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر