کد خبر: 108310
A

ماجرای نصب بنر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا چیست؟

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای نصب بنر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛  تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که حاکی از آن بود که استفاده از انواع ادوات موسیقی در بهشت زهرا (س) ممنوع شده و همین امر موجب بروز برخی پرسش ها از سوی شهروندان شده است.

سعیدخال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) به منظور تنویر افکار عمومی در این موضوع با تاکید بر این نکته که ممنوعیت استفاده از ادوات موسیقی از گذشته در سازمان بهشت زهرا (س) اجرا می شده گفت: زمانی که خانواده متوفی برای انجام امور خاکسپاری به بهشت زهرا(س) مراجعه می کند از سوی سازمان قبضی به خانواده متوفی داده می شود که در آن تمامی دستور العمل های مراسم تدفین آمده است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا تصریح کرد: استفاده نکردن از ادوات موسیقی، سنگ قبرهای نا متعارف و ... از مواردی است که به اطلاع خانواده متوفی می رسد و از این رو مطرح شدن مباحثی مبنی بر وضع و ابلاغ دستور العمل های جدید و ابلاغ آن در سازمان بهشت زهرا (س) که در برخی از رسانه ها مطرح می شود نادرست است.

خال با اشاره به تصویر بنر نصب شده در بهشت زهرا (س) که در فضای مجازی منتشر شده است گفت: این بنر به نوعی اطلاع رسانی عمومی درباره توجه به موضوعاتی است که از پیش در سازمان بهشت زهرا (س) اعمال می شد و این اقدام سازمان تنها به منظور یادآوری برخی از ممنوعیت ها در سازمان بهشت زهرا (س) است زیرا استفاده از ادوات موسیقی مانند نی و دف و دیگر آلات موسیقی در حال افزایش بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، او تاکید کرد: ممنوعیت استفاده از ادوات موسیقی دستور العمل تازه ای نیست و از گذشته در سازمان بهشت زهرا (س) اعمال می شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر