کد خبر: 108341
A

کشف زمین خواری ۲۰۰ میلیاردریالی درپارسیان هرمزگان / تصرف ۴۳ هکتار از اراضی دولتی

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: زمین خواری به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال درشهرستان پارسیان کشف شد. وی بیان داشت: در بررسی های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی پارسیان مشخص شد، فردی با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز ۴۳ هکتار از اراضی دولتی را به تصرف خود در آورده است

کشف زمین خواری ۲۰۰ میلیاردریالی درپارسیان هرمزگان / تصرف ۴۳ هکتار از اراضی دولتی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: زمین خواری به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال درشهرستان پارسیان کشف شد.

سردار غلامرضا جعفری روز شنبه در تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان پارسیان با انجام اقدام های اطلاعاتی از یک فقره پرونده زمین خواری در این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: در بررسی های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی پارسیان مشخص شد، فردی با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز ۴۳ هکتار از اراضی دولتی را به تصرف خود در آورده است

سردار جعفری با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی دولتی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است، گفت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

شهرستان پارسیان در ۵۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر