کد خبر: 108434
A

نجم آبادی: مردم نباید فریب نامزدهای نزدیک به دولت را بخورند

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که ۳۰ سال در کشور راه نجات ملت را در مذاکره با آمریکا بیان می‌کرد و همه انرژی و توان کشور را برای مذاکره گذاشته است که نتیجه آن تقریبا هیچ است.

نجم آبادی: مردم نباید فریب نامزدهای نزدیک به دولت را بخورند

به گزارش دیده بان ایران، «بهروز محبی نجم آبادی»، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که امتحان پس دادند دوباره می خواهند دولت سوم روحانی را تکرار کنند گفت: پیشنهاد می کنم نوار مناظره های انتخاباتی 4 سال پیش برای مردم و همه مسئولان و کاندیداها باز پخش شود چون فیلم ها و ادعاهایی که کاندیداها 4 سال پیش به مردم دادند چراغ راه برای انتخابات پیش رو است.

وی با اشاره به اینکه عده ای امروز به دنبال تشکیل دولت سوم آقای روحانی هستند و مدافع وضع موجود ادامه داد: اگر مشروح مناظرات 4 سال پیش بازپخش شود بسیاری از حقایق روشن خواهد شد.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به اینکه کاندیداها باید به طور روشن و شفاف و براساس داده های دقیق و مستند برنامه های عملیاتی خود را مطرح کرده و از شعار و وعده پرهیز کنند عنوان کرد: متاسفانه در فضای انتخابات همیشه با عوام فریبی جدی مواجه هستیم که تلاش می کند با استفاده از روش های مبتنی براینکه ذائقه عمومی متمایل به چه مسئله ای است اتاق های جنگ نرم برای جریانات مختلف تشکیل می شود که با دروغ یا بزرگ نمایی و خدعه افکار عمومی را جذب می کنند.

محبی نجم آبادی با بیان اینکه این شیوه نمی تواند باعث عاقبت به خیری به دولت یا رضایت مردم از عملکرد آن باشد تصریح کرد: به گفته شهید مدرس کلاس اول سیاست عوام فریبی است و عده ای بنا ندارند از کلاس اول به کلاس بالاتر بروند این چیزی است که متاسفانه شاهد آن در دوران انتخابات هستیم؛ برخی می خواهند در کلاس عوام فریبی سیاسی بمانند و مردم باید مراقب این عوام فریبی ها باشند.

وی با اشاره به اینکه منتقدان به دنبال تنویر افکار عمومی و روشنگری هستند ادامه داد: مردم نباید فریب جریان هایی را که قبلا آزموده شدند را بخورند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه کسانی که 8 سال مسئولیت داشتند ولی کاری برای کشور و مردم نکردند امروز هم آورده ای ندارند عنوان کرد: وعده های قبلی و عمل نکردن های این افراد مشهود است و باز هم اگر روی کار بیاید راه حلی برای کشور ندارد؛ جریانی که 30 سال در کشور راه نجات ملت را در مذاکره با آمریکا بیان می‌کرد همه انرژی و توان کشور را برای مذاکره گذاشته است که نتیجه آن تقریبا هیچ است.


منبع:dana.ir

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر