کد خبر: 108437
A

نماینده اصولگرا: ۲۸ خرداد عملکرد روحانی به رفراندوم گذاشته می‌شود

عضو فراکسیون اکثریت مجلس گفت:اکنون تغییر و دور شدن از مدیریت آقای روحانی هم موضوعیت پیدا کرده است و مردم دنبال آن هستند که نامزدی را مورد توجه قرار دهند که رفتارش با رئیس جمهور فعلی متفاوت باشد.

نماینده اصولگرا: ۲۸ خرداد عملکرد روحانی به رفراندوم گذاشته می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس مقتدایی درباره آرایش صحنه انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ایران در 28 خرداد به پای صندوق رأی می روند تا هم رئیس جمهور و هم نگرشی را که می تواند بر کشور حاکم شود، برگزیند. همچنین انتخابات پیش رو برای رئیس جمهور فعلی نیز یک رفراندوم خواهد بود که چه مقدار نارضایتی آنها از عملکرد آقای روحانی وجود دارد.

وی افزود: به نظر می رسد اکنون تغییر و دور شدن از مدیریت آقای روحانی هم موضوعیت پیدا کرده است و مردم دنبال آن هستند که نامزدی را مورد توجه قرار دهند که رفتارش با رئیس جمهور فعلی متفاوت باشد.

 
 
 
 
 

فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: اینکه مردم در بورس دچار مشکل شده اند و رئیس جمهور کارآمدی نداشته، اینکه رئیس جمهور نتوانسته اقشار مختلف نظیر بازنشستگان و کشاورزان را مورد حمایت قرار دهد، اینکه اقلامی همچون آب، برق، آب کشاورزی و مباحث زیست محیطی و حتی تأمین و فراهم سازی فضای مجازی مناسب برای برگزاری امتحانات دانشجویان و دانش آموزان دلخوری ها و دغدغه هایی را سبب شده، قطعا آثارش در انتخابات نمایان خواهد شد، زیرا اقشار و اصناف مختلف جامعه درباره آن موضوعات حرف های جدی و انتقادهای متعدد دارند.

وی ادامه داد: در روزهای آینده و پس از تأییدصلاحیت کاندیداها این قبیل موضوعات محور گفتگوی کسانی خواهد بود که به عرصه انتخابات و مناظرات مرتبط با آن راه یافته اند. البته گرچه هنوز برای اعلام نظر درباره آرایش نامزدهایی که می توانند نظر شورای نگهبان را تأمین کنند زود است اما دیری نخواهد پایید که تفکرات مختلف نماینده خودشان را در میان کاندیداهای انتخابات پیدا می کنند.

 

نماینده مردم اصفهان تأکید کرد: اکنون دولت در بالاترین سطح تلاش می کند با قدرتی که در حوزه ریاست جمهوری داشته را در نامزد دیگری متجلی کند تا مدیرانش را در سیستم حفظ کند. از طرفی رقبا تلاش می کنند تا با بهره گیری از ناکارآمدی های عینی از این قبیل مدیریت ها جریان جدیدتری را برای اداره امور معرفی کنند. در مجموع می توان پیش بینی کرد که انتخابات پیش رو، انتخاباتی پرشور خواهد بود./فردانیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر