کد خبر: 108585
A

مهرعلیزاده: به نفع هیچکس از رقابت کنارگیری نمی کنم

محسن مهرعلیزاده، که طبق اعلام خبرگزاری فارس صلاحیت او توسط شورای نگهبان تایید شده است درباره احتمال کناره گیری اش از رقابت به نفع نامزد دیگر گفت: تصمیم ندارم به نفع شخص دیگری از صحنه رقابت کنار بکشم.

مهرعلیزاده: به نفع هیچکس از رقابت کنارگیری نمی کنم

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن مهرعلیزاده، که طبق اعلام خبرگزاری فارس صلاحیت او توسط شورای نگهبان تایید شده است درباره احتمال کناره گیری اش از رقابت به نفع نامزد دیگر گفت: تصمیم ندارم به نفع شخص دیگری از صحنه رقابت کنار بکشم.

وی همچنین درباره تصمیم نهاد اجماع ساز هم به ایسنا گفت: نهاد اجماع‌ساز اصلاحات ایجاد شده تا وضعیت اصلاح‌طلبان را سامان ببخشد و ماجرای تفرق سال ۸۴ پیش نیاید. امیدواریم که این نهاد همچنان بتواند مسائل را به خوبی سبک و سنگین کند.

مهرعلیزاده همچنین ضمن تاکید بر روی این موضوع که "من تک‌روی نمی کنم" هم گفت: در جریان انتخابات سال ۱۳۸۴ روحیه تک روی در انتخابات آن سال در گروه‌های اصلاح‌طلب مشاهده می‌کردیم، بسیار وحشتناک بود و در مقایسه با بنده‌ای که آن زمان زانوی ادب زدم و در مقابل بزرگ‌ترها که آقایان هاشمی و کروبی و دوستان دیگری که به عنوان گروه دوم خرداد پر قدرت مطرح بودند، صحبت کردیم، قابل قیاس نیست؛ من گفتم احساس خطر می‌کنم و ظاهراً من از همه شما کوچک‌تر هستم؛ شما دسته دارید و می‌توانید جریان راه بیاندازید اما اگر این‌گونه پیش برویم، قطعاً شکست خواهیم خورد. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر