کد خبر: 108759
A

رهبر حماس: به اندازه کافی از ایران به ما پول می‌رسد که به پول‌های بازسازی غزه دست نزنیم

یحیی سنوار، رهبر حماس، گفته حماس به هر کسی که بخواهد به بازسازی ویرانه‌های غزه کمک مالی کند تضمین می‌دهد از این پول‌ها برای حماس استفاده نشود زیرا «شاخه نظامی حماس؛ یعنی گردان‌‌های القسام، منابع مالی کافی، عمدتا از ایران، و اهداکنندگان غرب و مسلمانان و مردم آزاد جهان در اختیار دارد».

رهبر حماس: به اندازه کافی از ایران به ما پول می‌رسد که به پول‌های بازسازی غزه دست نزنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ یحیی سنوار، رهبر حماس، گفته حماس به هر کسی که بخواهد به بازسازی ویرانه‌های غزه کمک مالی کند تضمین می‌دهد از این پول‌ها برای حماس استفاده نشود زیرا «شاخه نظامی حماس؛ یعنی گردان‌‌های القسام، منابع مالی کافی، عمدتا از ایران، و اهداکنندگان غرب و مسلمانان و مردم آزاد جهان در اختیار دارد».

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این مقام ارشد فلسطینی تاکید کرده حماس «اطمینان خواهد داد که روند کار شفاف و عادلانه است و یک پِنی از پول‌های بازسازی غزه به جیب حماس نخواهد رفت». 

گفتنی است حرف‌های سنوار احتمالا واکنشی ‌است‌ به حرف‌های وزیر خارجه آمریکا که گفته آمریکا با شراکت کشورهای علاقه‌مند جهان  برای بازسازی غزه صندوقی برپا می‌کند اما حماس، که بنابر ادعای این مقام آمریکایی، «تروریست و عامل بدبختی اهل غزه است»، از آن سهمی نمی‌برد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر