کد خبر: 108863
A

مردانی: هنوز پیک چهارم تمام نشده است/ ممکن است تا شروع پیک پنجم ۸ هفته فاصله باشد

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: ممکن است بین هر پیک ویروسی ۴ تا ۸ هفته فاصله باشد. هنوز پیک چهارم تمام نشده و در برخی استان ها در جریان است و در برخی استان ها نیز تازه ممکن است شروع شده باشد لذا برای پیک پنجم هنوز زود است.

مردانی: هنوز پیک چهارم تمام نشده است/ ممکن است تا شروع پیک پنجم ۸ هفته فاصله باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت کرونا گفت: پیک پنجم به زودی شیوع پیدا نمی کند اما این موارد عنوان می شود تا مردم ساده انگاری نکنند و دوباره به مسافرت شمال بروند.

وی ادامه داد: ممکن است بین هر پیک ویروسی ۴ تا ۸ هفته فاصله باشد. هنوز پیک چهارم تمام نشده و در برخی استان ها در جریان است و در برخی استان ها نیز تازه ممکن است شروع شده باشد لذا برای پیک پنجم هنوز زود است.

مردانی با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا دستور العمل هایی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی درباره انتخابات داده است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی در فضای باز برگزاری انتخابات آزاد است اما در مکان های سر بسته ممنوع است که به احتمال زیاد این موارد کم رعایت می شود و تجربه قبلی نشان داده هر چقدر تاکید شود مردم کمتر رعایت می کنند.

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر