کد خبر: 108955
A

امیرآبادی فراهانی: حضور نمایندگان در ستادهای انتخاباتی نامزدها اشکالی ندارد

رییس ستاد اقشار سید ابراهیم رئیسی گفت: نمایندگان در ستادهای انتخاباتی نباید مسئولیت داشته باشند بر همین اساس من حدود دو ماه پیش از هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری استعفا دادم که در ستاد جبهه انقلاب فعالیت کنم.

امیرآبادی فراهانی: حضور نمایندگان در ستادهای انتخاباتی نامزدها اشکالی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد امیرآبادی فراهانی در خصوص فعالیت ستادی و انتخاباتی برخی از نمایندگان مجلس و تداخل این فعالیت‌ها با وظایف قانونی آنها، اظهار کرد: اینکه نمایندگان در ستادها حضور دارند،‌ اشکالی ندارد. مسئولیت داشتن یک مسأله است و حضور داشتن در ستادهای انتخاباتی یک مسأله است.

وی با بیان اینکه نمایندگان در ستادهای انتخاباتی نباید مسئولیت داشته باشند، گفت: من حدود دو ماه پیش از هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری استعفا دادم که در ستاد جبهه انقلاب فعالیت کنم که سپس آقای رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب شد. سایر نمایندگان نیز در ستادهای انتخاباتی مسئولیت ندارند.

امیرآبادی فراهانی افزود: به هر حال نمایندگان مجلس،‌ سیاسی هستند و به یک جناح و گروه وابستگی دارند. ما در ستاد آقای رئیسی شاهد هستیم که نمایندگان با عقاید و فکرهای مختلف در حال فعالیت هستند. آنچه که مشخص است این است که در عین حفظ استقلال و تفکیک قوا، باید همکاری خوبی بین مجلس و دولت باشد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر