کد خبر: 109055
A

جواد امام: هشدار «سعید قاسمی» به سیدحسن خمینی جدی است

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای سید حسن خمینی با توجه به قانون اساسی و میثاقی که میان مردم و حکومت بوده یعنی جمهوریت نظام و نقشی که برای مردم تعریف شده اما اکنون از مردم گرفته شده، نگرانی‌هایی داشتند و این نگرانی را هم نسبت به زیر سوال رفتن قانون اساسی و حذف جمهوریت ابراز کردند؛ خب در چنین شرایطی طبیعی است آن‌هایی که به دنبال شرایط کنونی بودند، به ایشان حمله کردند و مورد توهین و دشنام قرار دادند.

جواد امام: هشدار «سعید قاسمی» به سیدحسن خمینی جدی است

به گزارش دیده بان ایران؛ جواد امام دبیرکل حزب مجمع ایثارگران در رابطه با حضور و فعالیت جریان اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: ما در جبهه اصلاحات طی بیانیه‌ای رسماً اعلام کردیم که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نداریم به این علت که تمام نامزدهایی که توسط مجمع عمومی اعلام شده بودند، همگی ردصلاحیت شدند و نامزدهایی که در عرصه حضور دارند اگرچه اصلاح‌طلب هستند یا ممکن است نزدیک به جریان اصلاح‌طلبی باشند، اما هیچکدام از این دو بزرگوار نامزدهای مدنظر ما نبودند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با هجمه‌های اخیر به سید حسن خمینی یادگار امام(ره)، گفت: آقای سید حسن خمینی با توجه به قانون اساسی و میثاقی که میان مردم و حکومت بوده یعنی جمهوریت نظام و نقشی که برای مردم تعریف شده اما اکنون از مردم گرفته شده، نگرانی‌هایی داشتند و این نگرانی را هم نسبت به زیر سوال رفتن قانون اساسی و حذف جمهوریت ابراز کردند؛ خب در چنین شرایطی طبیعی است آن‌هایی که به دنبال شرایط کنونی بودند، به ایشان حمله کردند و مورد توهین و دشنام قرار دادند.

وی افزود: من فکر می‌کنم هشداری که ایشان دادند، جدی است و فضای جامعه هم دارد همین مساله را به تصویر می‌کشد، ما برای ترمیم این حضور و برای مشارکت حداکثری فعالیت‌های قابل توجه را سامان دادیم اما این فضا با بن‌بست مواجه شد. وقتی عضوی از یک نهاد قانونی که مسئولیت پاسداری از قانون اساسی را برعهده دارد، می‌گوید اگر مردم هم اقبال نکردند و حضور پرشور نداشتند، مشروعیت زیر سوال نمی‌رود، دیگر فعالیت برای ما سخت می‌شود.

به گزارش دیده بان ایران؛ طی روزهای اخیر کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که سردار سعید قاسمی نوه امام (ره) را به برخورد تهدید می کند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر