کد خبر: 109113
A

چرا به دختر خانم تحصیل‌کرده پیامک می زنید «حجابت را درست کن»

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نشسته‌ایم و از بالا تصمیم می‌گیریم که شما چگونه رفتار کنید، چگونه برخورد کنید، چه فیلمی ببینید. صدا و سیما به ما می‌گوید که چه فیلمی باید ببینیم و چه فیلمی نبینیم. لذا لازم است در ابتدا حرمت جوانان را رعایت کنید. البته مهم‌ترین حق آنان اشتغال است.

چرا به دختر خانم تحصیل‌کرده پیامک می زنید «حجابت را درست کن»

به گزارش دیده بان ایران؛  عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی تلویزیونی گفت:  ۵۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی ما خانم‌ها هستند که در جامعه جایگاهی برای آنها قائل نیستیم. حتی بعضی‌ها در خانه آن‌ها را به اسم کوچک صدا نمی‌کنند. باید بانوان حقوقی برابر آقایان داشته باشند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: چرا باید به دختر خانمی که وقت گذاشته و تحصیل کرده است، پیامک بدهیم و بگوییم شما حجابت را در ماشین رعایت نکردی و به آنها استرس وارد کنیم؟

وی ادامه داد: ما نشسته‌ایم و از بالا تصمیم می‌گیریم که شما چگونه رفتار کنید، چگونه برخورد کنید، چه فیلمی ببینید. صدا و سیما به ما می‌گوید که چه فیلمی باید ببینیم و چه فیلمی نبینیم. لذا لازم است در ابتدا حرمت جوانان را رعایت کنید. البته مهم‌ترین حق آنان اشتغال است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر