کد خبر: 109193
A

یک مسئول در ستاد رئیسی: در ۹۲ و ۹۶ انتخابات را به فضای مجازی باختیم

(رئیس کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد رئیسی گفت: باید بر فضای مجازی تمرکز کنیم، متأسفانه در سال ۹۲ و ۹۶ به فضای مجازی باختیم. کار باید برای خدا باشد که عین خداپرستی است؛ کار برای مردم به تنهایی، بت پرستی است و کار همزمان برای مردم و خدا عین عبادت است. خدا هم کمک خواهد کرد تا قطار انقلاب در ریل خود قرار بگیرد.

یک مسئول در ستاد رئیسی: در ۹۲ و ۹۶ انتخابات را به فضای مجازی باختیم

به گزارش دیده بان ایران؛ نشست کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد رئیسی با حضور مهدی چمران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امیرآبادی (معاون اقشار ستاد رئیسی)، محمد جوکار و محمد رشیدی (رئیس و عضو کمیسیون شوراهای مجلس)، آرامی (نائب رئیس کمیسیون عمران)، راشدی (رئیس کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد رئیسی)، آغاز به کار کرد.

در ابتدای جلسه راشدی مسئول کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد رئیسی بیان داشت: در انتخابات امسال هر عضو شورای شهر و روستا یک ستاد برای رئیسی است و هرخانه باید یک ستاد باشد.

راشدی با بیان اینکه کار باید بسیجی و جهادی باشد گفت: باید بر فضای مجازی تمرکز کنیم، متأسفانه در سال ۹۲ و ۹۶ به فضای مجازی باختیم. کار باید برای خدا باشد که عین خداپرستی است؛ کار برای مردم به تنهایی، بت پرستی است و کار همزمان برای مردم و خدا عین عبادت است. خدا هم کمک خواهد کرد تا قطار انقلاب در ریل خود قرار بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر