کد خبر: 109200
A

نماینده مجلس: رای مردم در انتخابات تاییدیه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حسین زاده گفت: من اعتقادی به جناح بندی سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا ندارم، خدمت به مردم جناح بندی ندارد. واقعا خادمی این ملت وظیفه ای است که خدا قسمت می کند و باید کار و تلاش کرد. حضرت آقا هم در سخنرانی خود اعلام کردند که عدم احزار صلاحیت به معنی بی صلاحیتی نیست.

نماینده مجلس: رای مردم در انتخابات تاییدیه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین حسین‌ زاده، نماینده مردم لارستان در مجلس یازدهم، در رابطه با لزوم مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: کاندیداها نباید وعده بدهند بلکه باید با واقعیات موجود در سه سطح میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت که سقف آن چهار سال است برنامه‌ریزی و برای وضعیت کشور چاره‌اندیشی کنند. کشور ما در شرایطی قرار دارد که از خیلی ظرفیت های موجود می بایست استفاده بهینه کرد و به بهره وری خوبی رساند. برای مثال در زمینه های انرژی می‌توان اشتغال زایی، سودآوری و ارزآوری داشته باشیم و بازار مصرفمان را توسعه و از خام فروشی‌مان جلوگیری کنیم. 

او ادامه داد: بیش از 72000 واحد صنعتی داریم که خیلی از آنها تعطیل و نیمه تعطیل شده است و امیدواریم آقای رئیسی آنها را به تولید برسانند و این هم یکی از کارهایی است که می شود انجام داد. وعده های اقتصادی که قابلیت اجرایی شدن ندارد، زیبنده نظام و مردم نیست. 

حسین‌‌زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین بازوهای انتخابات مشارکت مردم است، عنوان کرد: هر چه مشارکت بالاتر باشد تاییدیه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حتی قدرت چانه زنی ما در مجامع بین المللی، بسیار بسیار بالا خواهد رفت و رئیس جمهور آینده و کابینه ای که تشکیل می دهند، دلگرم تر خواهند شد.

نماینده مردم لارستان در پایان گفت: من اعتقادی به جناح بندی سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا ندارم، خدمت به مردم جناح بندی ندارد. واقعا خادمی این ملت وظیفه ای است که خدا قسمت می کند و باید کار و تلاش کرد. حضرت آقا هم در سخنرانی خود اعلام کردند که عدم احزار صلاحیت به معنی بی صلاحیتی نیست. کاندیداهایی که در در رتبه های بعدی رای می آورند به این معنی نیست که ظرفیت ریاست جمهوری ندارند اتفاقا آنها هم باید بیایند و کمک کنند و گوشه کار را بگیرند تا وضعیت را بهبود ببخشیم./ برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر