کد خبر: 109259
A
دیده بان ایران:

کیهان حرف های ۱۰ سال قبل «موسی غضنفرآبادی» را تکرار کرد

موسی غضنفرآبادی رئیس سابق دادگاه های نقلاب تهران و نماینده کنونی مجلس یازدهم 10 سال قبل با اشاره به اعتراضات 88 گفته بود. "مردم به خاطر عملکرد گروه موسوم به اصلاح‌طلب ‌در فتنه 88 از این جریان تنفر دارند، لذا اصلاح‌طلبان معتقد به نظام باید ‌تحت عناوین جدیدی فعالیت سیاسی کنند."

کیهان حرف های ۱۰ سال قبل «موسی غضنفرآبادی» را تکرار کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان طی روزهای گذشته با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با انتشار گزارشی مدعی شد که مردم از اصلاح طلبان متنفرند. این روزنامه نوشت: "اصلاح‌طلبان که تا همین چند ماه پیش بر حمایت و جانبداری از روحانی اصرار می‌ورزیدند، بعد از آنکه دیدند همه مشکلات کشور به نام آنان زده می‌شود با طرح گزاره‌هایی مانند بدشانسی روحانی، دولت پنهان، روی کار آمدن ‌ترامپ و... برای فرار از پاسخگویی ساز توجیه افکار عمومی را کوک کردند و حتی از برجسته‌سازی مسائلی مانند سیل و زلزله و حمله ملخ‌ها و... (برای نشان دادن بداقبالی جناب رئیس‌جمهور) هم نگذشتند! غافل از آنکه اقدامات آنان جز تشدید تنفر عمومی از اصلاحات رهاورد دیگری نداشت. تنفر عمومی از اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی (اسفند 98) رخ نشان داد؛ تنفری که به اعتراف چهره‌های اصلی این جریان مبنی بر کاهش پایگاه اجتماعی اصلاحات و آغاز راهبرد «فاصله‌گذاری با دولت» انجامید.

کیهان همچنین نوشت: به‌خاطر عمق تنفر عمومی از اصلاح‌طلبان و دولت روحانی بود که خود مدعیان اصلاحات هم وقتی ستاره بختشان در انتخابات ریاست جمهوری را بی‌فروغ دیدند، به شکست در انتخابات ریاست جمهوری اعتراف کردند."

گفتنی است موسی غضنفرآبادی رئیس سابق دادگاه های نقلاب تهران و نماینده کنونی مجلس یازدهم 10 سال قبل با اشاره به اعتراضات 88 گفته بود. "مردم به خاطر عملکرد گروه موسوم به اصلاح‌طلب ‌در فتنه 88 از این جریان تنفر دارند، لذا اصلاح‌طلبان معتقد به نظام باید ‌تحت عناوین جدیدی فعالیت سیاسی کنند."

نکته جالب اینکه دو سال پس از همین اظهارات مردم با اشاره اصلاح طلبان پای صندوق های رای حاضر شدند و به حجت الاسلام حسن روحانی رای دادند. اتفاقی که چهار سال بعد هم تکرار شد. و حالا کیهان باردیگر مدعی شده است که مردم از اصلاح طلبان تنفر دارند.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر