کد خبر: 109269
A

واعظی: دولت نه کاندیدا دارد و نه با کسی مخالفت می‌کند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بنا داریم انتخاباتی پرشور، سالم، امن و همراه با سلامتی مردم و کارگزاران را برگزار کنیم دولت نه کاندیدا دارد و نه با کسی مخالفت می کند و نه از کسی حمایت می کند.

واعظی: دولت نه کاندیدا دارد و نه با کسی مخالفت می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در خصوص اظهارات نامزدهای انتخاباتی در مورد مذاکرات و بحث تعامل با کشورهای دنیا گفت: شرایط امروز دنیا به گونه ای است که هیچ کشوری نمی تواند در انزوا توسعه یابد و برای مردم خود رفاه ایجاد کند. همه کشورها به دنبال این هستند تا مزیت های خود را در داخل صادر کنند و از امکانات در روابط خارجی برای توسعه کشور استفاده کنند ایران هم نمی تواند از این قاعده مستثنی باشد. برخی افراد که سابقه اجرایی ندارند ایده های را مطرح می‌کنند که عملیاتی نیست و مشکلاتی را فراهم می آورند. اینکه همه کاندیداها به تعامل  و مذاکره روی خوش نشان دادند ما به این انتقاد نداریم، همه به صحبت های آقای رییس جمهور اتکا می کنند.

واعظی در هیات دولت بیان کرد: همه در یک چیز مشترک هستیم و آن اینکه، مشارکت بالا قدرت نظام است نه فقط قدرت دولت آینده. مشارکت، وحدت و انسجام داخلی را به همراه دارد و توطئه دشمنان را خنثی می کند. همه باید برای مشارکت بالاتر تلاش کنیم. اواخر دولت احمدی نژاد با اینکه کشور یک سال تحریم داشت همه ناامید بودند ولی شور انتخاباتی به گونه ای بود که مردم مشارکت بالا داشتند.

واعظی در خصوص سوالی مبنی بر حمایت دولت از کاندیداتوری همتی گفت: دولت فقط برگزار کننده انتخابات است. بنا داریم انتخاباتی پرشور، سالم، امن و همراه با سلامتی مردم  و کارگزاران را برگزار کنیم دولت نه کاندیدا دارد و نه با کسی مخالفت می کند و نه از کسی حمایت می کند. اینکه کاندیدایی به دولت منتسب شود درست نیست./ برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر