کد خبر: 109340
A

معاون سیاسی سپاه: رأی هر ایرانی قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران مشکل استکبار با کشور را در قدرت و توان بالای جمهوری اسلامی دانست و افزود: انتخابات راه قوی شدن ایران است و مردم می‌توانند از طریق انتخابات به میدان تولید قدرت ورود کنند و هر رأی آنها قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

معاون سیاسی سپاه: رأی هر ایرانی قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ معاون  سیاسی سپاه با بیان اینکه انتخابات راه قوی تر شدن ایران است، گفت: هر رأی مردم قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.


سردار یدالله جوانی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران به حدی است که از هرگونه اقدامات دشمن در حوزه نظامی جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل از قدرت ملت ایران هراس دارند و کشور ما امروزه در حوزه نظامی، بومی کردن دانش، صنایع دفاعی و حوزه ژئوپولیتیک قدرتمند هستیم.

 

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت مقابله با تهدیدات کشور خلاصه به مرزهای جغرافیایی نمی‌شود، بیان کرد: وضعیت جدیدی که در منطقه ایجاد شده، دشمن را عاجز کرده است و امروز نیروهای جدید معادله قدرت را تغییر داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی قرارگاه اصلی مقاومت در منطقه است، تصریح کرد: در حوزه دریایی و موشکی، اقتدار، خلاقیت و نوآوری ویژه‌ای داریم که اقتدار کشور و ملت را ارتقا داده است.

 

سردار جوانی با اشاره به ارتباط مستقیم میان کارآمدی نظام و برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری، اضافه کرد: مسئولی که با رأی بالا انتخاب شود با اعتماد به نفس بالاتری کار می‌کند و هر چه اشخاص شایسته‌تری انتخاب شوند، کارآمدی آنها نیز افزایش می‌یابد.

 

وی با اشاره به اینکه کارآمدی به حوزه مدیریت برمی‌گردد، بیان کرد: انتخابات ایران قوی را قوی‌تر می‌کند و بر حوزه‌های داخلی و خارجی اثرگذار است و پیام مشارکت بالا به دنیا این است که این مردم در صحنه حضور دارند و نسبت به آینده کشور خود حساس هستند.

 

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه بیگانگان توان تحمیل اراده خود بر دولت برآمده از رأی مردم را ندارند، اضافه کرد: دولت برآمده از رأی بالا، قوی و کارآمد است که تحت تأثیر فشارها قرار نمی‌گیرد.

 

سردار جوانی مشکل استکبار با کشور را در قدرت و توان بالای جمهوری اسلامی دانست و افزود: انتخابات راه قوی شدن ایران است و مردم می‌توانند از طریق انتخابات به میدان تولید قدرت ورود کنند و هر رأی آنها قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر