کد خبر: 109424
A

ترقی: علامتی مبنی بر کناره‌گیری جلیلی به نفع رئیسی ندیده‌ام

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: با توجه به این که موقعیت رئیسی در میان نامزدها به لحاظ پایگاه اجتماعی جلوتر است و فاصله قابل توجهی با سایر نامزدها دارد، فکر نمی‌کنم بابت خورد شدن آرا جای دغدغه و نگرانی وجود ندارد

ترقی: علامتی مبنی بر کناره‌گیری جلیلی به نفع رئیسی ندیده‌ام

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به این که موقعیت رئیسی در میان نامزدها به لحاظ پایگاه اجتماعی جلوتر است و فاصله قابل توجهی با سایر نامزدها دارد، فکر نمی‌کنم بابت خورد شدن آرا جای دغدغه و نگرانی وجود داشته باشد.

حمیدرضا ترقی در خصوص احتمال کناره‌گیری کاندیداهای اصولگرا به نفع ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: بنا نیست کاندیدایی به نفع آقای رئیسی کناره‌گیری کند. سعید جلیلی نیز بنا ندارد که از انتخابات کناره‌گیری کند و در صحبت‌های اخیر او نقطه نظری دال بر اینکه بخواهد کناره‌گیری کند ندیده‌ام.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که در صورت عدم کناره‌گیری کاندیداهای اصولگرا، احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: خیلی بعید است انتخابات به دور دوم کشیده شود. با توجه به این که موقعیت رئیسی در میان نامزدها به لحاظ پایگاه اجتماعی جلوتر است و فاصله قابل توجهی با سایر نامزدها دارد، فکر نمی‌کنم بابت خورد شدن آرا جای دغدغه و نگرانی وجود داشته باشد. حتی اگر نامزدهای اصولگرا هم کنار نروند باز هم آرا به سمت رئیسی خواهد آمد.

وی در خصوص میزان مشارکت احتمالی مردم در انتخابات افزود: وجود گفتمان‌های مختلف با وجود عناصر متعدد و ارائه راهکارهای مناسب از سوی نامزدها برای حل مشکلات مردم، به آنان امیدواری می‌دهد. نامزدها در این مدت نیز باید به مردم را به آینده امیدوار کنند. مردم وقتی احساس کنند که مشکلات فعلی آنان لاینحل نیست و می‌تواند حل شود، قطعا مشارکت‌ در انتخابات افزایش پیدا خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر