کد خبر: 109591
A

حاجی دلیگانی خطاب به وزیر اقتصاد: ما از تقصیرات شما نمی‌گذریم

عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری شفاهی گفت: مسئولان باید بدانند که ما از تقصیرات آنها در زمینه بورس نمی گذریم و قطعاً باید پاسخگوی کم کاری خود باشند.

حاجی دلیگانی خطاب به وزیر اقتصاد: ما از تقصیرات شما نمی‌گذریم

به گزارش دیده بان ایران؛ در صحن علنی امروز سه شنبه ۱۸ خرداد مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: آب شرب حق مردم است، در هفته گذشته چندین شهر، محله و روستا چند شبانه روز و برخی نقاط چند ساعت شاهد قطعی آب بودند، لازم است در این خصوص تدابیری اتخاذ شود.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: ۳ ماه است که مقرر شده درخصوص پیشنهادات جمع آوری و مطرح شده توسط رئیس مجلس در نشست شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تصمیم گیری شود، چه کاری مهمتر از نیمی از جمعیت کشور که در زمینه بورس زیان دیده اند و سرمایه آنها در بورس از دست رفته، وجود دارد؟

وی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: چرا مصوبات شورای عالی بورس را درخصوص سهامداران خرد و حقیقی اجرا نمی‌کنید؟ بدانید ما از تقصیرات شما نمی‌گذریم و قطعاً باید پاسخگوی این نوع کم کاری خود باشید.

حاجی دلیگانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز اظهار داشت: دامداران مشکلات زیادی برای تامین علوفه و نهاده های خود دارند، با حضور در میدان مشکلات این افراد را پیگیری و برای آن راه حلی در نظر بگیرید.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر