کد خبر: 109679
A

کاتب: مردم به نامزدی که برنامه‌اش را فرد دیگری نوشته، اعتماد نمی‌کنند!

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها به سوالات پاسخ نمی‌دهند تا مردم پی ببرند کدامیک از آنها برنامه دارند، هر یک جزوه نشان دادند و گفتند برنامه‌هایمان را بارگذاری کردیم و بروید بخوانید.

کاتب: مردم به نامزدی که برنامه‌اش را فرد دیگری نوشته، اعتماد نمی‌کنند!

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا کاتب درباره برگزاری مناظره بین نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و این که این گفت‌وگو تا چه حد می‌تواند به میزان مشارکت کمک کند، گفت: عمده انتظارات مردم از مناظرات صرفا بحث مطرح کردن دیدگاه‌ها و نظرات حکم‌رانی است. 

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز مطرح می‌شود و برای مردم جذابیت ایجاد می‌کند صرفاً مطرح کردن برنامه‌ها از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه اختلاف دیدگاه‌هایی است که نامزدها با یکدیگر دارند که معتقدم این اختلافات نه تنها  باعث نمی‌شود میزان مشارکت بالا رود بلکه باعث پایین آمدن میزان مشارکت هم خواهد شد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا می‌توانیم بگوییم در مناظره‌ها به سوالات افکار عمومی در این زمینه پاسخ داده شد، عنوان کرد: بله به طور ویژه نخستین مناظره‌ای که برگزار شد اقتصادی بود که اکثر نامزدها به سوال‌ها پاسخ ندادند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی درباره برنامه های ۷ کاندیدای  ریاست جمهوری، ضعف های افرادی مانند ابراهیم رئیسی، جلیلی، مهر علیزاده، همتی، محسن رضایی، زاکانی و قاضی زاده هاشمی گفت: 

همگان به درستی می دانند که تمام کاندیداهای این دوره انتخابات فاقد توانایی برای اداره کشور هستند و برنامه های آنها را کسی دیگر نوشته؛ کاندیداهای این دوره ضعیف هستند آنها به سوالات پاسخ نمی‌دهند تا مردم پی ببرند کدامیک از آنها برنامه دارند، هر یک جزوه نشان دادند و گفتند برنامه‌هایمان را بارگذاری کردیم و بروید بخوانید.

وی تاکید کرد: مشخص است که مردم به این کاندیداها که برنامه‌اش را فرد دیگری در کاغذ نوشته است و تازه می‌گوید بروید خودتان بخوانید اعتماد نمی‌کنند.

 

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر