کد خبر: 109722
A

خرید «امین قاسمی نژاد» در پایان فصل توسط استقلال قطعی است

بندی در قرارداد این بازیکن شمالی با پدیده وجود دارد که او می تواند به راحتی در پایان لیگ برتر بیستم جدا شود و به استقلال برود. در واقع چنین بندی مربوط به انتهای فصل می شود و قاسمی نژاد در نیم فصل نمی توانست از آن استفاده کند.

خرید «امین قاسمی نژاد» در پایان فصل توسط استقلال قطعی است

به گزارش دیده بان ایران؛ مدیران استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل نتوانستند امین قاسمی نژاد را استقلالی کنند و البته مدیران پدیده مشهد هم به شدت با حضور او در استقلال مخالفت کردند.

حالا بحث اختلاف کارگزار مالی با کادر فنی استقلال پیش آمده و حتی مجیدی از احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هم صحبت کرده است اما شنیدیم امین قاسمی نژاد امسال هیچ مشکلی برای حضور در استقلال ندارد و به راحتی رضایتنامه خود را از پدیده مشهد دریافت می کند.

گویا بندی در قرارداد این بازیکن شمالی با پدیده وجود دارد که او می تواند به راحتی در پایان لیگ برتر بیستم جدا شود و به استقلال برود. در واقع چنین بندی مربوط به انتهای فصل می شود و قاسمی نژاد در نیم فصل نمی توانست از آن استفاده کند.

مجیدی هم طبعا این بازیکن را می خواهد چون در مصاحبه خود یکی از مشکلات استقلال را کمبود یک وینگر خوب و سرعتی عنوان کرده بود که با حضور قاسمی نژاد این مشکل تا حد زیادی حل می شود.

باید گفت خرید قاسمی نژاد در پایان فصل توسط استقلال قطعی است و بعید است که آنها در این راه به مشکل مالی هم بخورند.

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر