کد خبر: 109730
A

نماینده مجلس: برخی در دوره های گذشته با «صدای شجریان» رای آوردند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مشکل اساسی مردم مشکل اقتصادی و معیشت است و اقتصاد و معیشت در صورتی تأمین می‌شود که تولید در کشور فعال شود.

نماینده مجلس: برخی در دوره های گذشته با «صدای شجریان» رای آوردند

به گزارش دیده بان ایران؛ احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ۸ سال وادادگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با مدیریت ناکارآمدی که با دولت اشرافی دلار را از ۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان رساند، کسانی که رقبای خود را می‌ترساندند که اگر اینها سر کار بیایند دلار گران خواهد شد، امروز ارزش پول ملی را کاهش داده و دلار بی‌پشتوانه آمریکا را تا ۳۰ هزار تومان رساندند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جای تأسف و تعجب است کسی که امروز به عنوان مدعی اقتصادی در مناظرات حاضر می‌شود و خود را اقتصاددان معرفی می‌کند در استان حوزه انتخابیه بنده ۵۵ واحد تولیدی را از طریق بانک‌های تحت امر خود به خاک سیاه نشانده و تعطیل کرده است. ۵۵ واحد تولیدی که باعث بیکاری هزاران جوانی شده است که امروز او در دفاع از این جوانان از آبپاشی در پارک‌های و مکان‌های دیگر دفاع می‌کند.

وی افزود: از موسیقی پاپ و صدای شجریان که شعار کهنه ۴ سال پیش است که برخی با این شعار رأی آوردند، بیان می‌کند و این را نان و آبی برای مردم تلقی می‌کردند را دوباره تکرار می‌کند. کسی که مدعی اقتصاددانی کشور است دستگاه‌های تولیدی وارداتی را توقیف و به فروش رسانده است، دستگاهی که با ارز آزاد از جیب تولیدکننده وارد شده است نه با ارز ۴۲۰۰ تومانی که خوراک سگ و گربه‌ها کرده‌اند. امروز مشکل اساسی کشور طبق سخنان مقام معظم رهبری نه فضای مجازی است و نه سیاست خارجی.

فلاحی اظهار داشت: مردم بدانند که این شعارهای فریبنده در ۴ سال پیش هم تکرار شد، امروز مشکل اساسی مردم مشکل اقتصادی و معیشت است و اقتصاد و معیشت در صورتی تأمین می‌شود که تولید در کشور فعال شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر