کد خبر: 109731
A

مولوی: نمایندگان مجلس نباید برای گرفتن مسئولیت از یک نامزد حمایت کنند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انقلابی مجلسی است که در کنار مردم خواهد بود.

مولوی: نمایندگان مجلس نباید برای گرفتن مسئولیت از یک نامزد حمایت کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمحمد مولوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، عنوان کرد: همینک که در آستانه یکی از انتخابات های مهم کشور ایران اسلامی قرار داریم، روی سخنم با برخی از نامزدهای انتخابات است؛ اینجا ایران است، زبان ذلت را نمی شناسد، در فرهنگ ایران اسلامی اقتدار، عزت و استواری جزو واژگان اصلی این قاموس اسلامی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس حتما رصد کرده اند شانیت مناظره ساری و جاری شایسته ریاست جمهوری نیست؛ از برنامه سخن بگویید، از اهداف سخن بگویید، کیسه کشی و ماله کشی متعلق به کوتوله ها است، شما شایسته این ریاست نیستید بدانید و بفهمید که مردود خواهید بود.

وی خطاب به نمایندگان مجلس عنوان کرد: ما نمایندگان مردم هستیم اگر قرار است در کنار نامزدی قرار بگیریم نباید رسالت اصلی خود را فراموش کنیم. مبادا خدایی نکرده به ظن و گمان اینکه مسئولیتی داشته باشیم نامزدی را همراهی کنیم. این امر شایسته نیست. مجلس انقلابی مجلسی است که در کنار مردم خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم انتخابات را پرشور کنیم و شاخص مشخص کنیم، گفت: اما وظیفه ما این نیست که دولتی شویم.

وی خطاب به نمایندگان عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: این عزیزان قسم یاد کرده اند که عادل و منصف باشند و نباید خدایی نکرده حقی ناحق شود.

مولوی در پایان تذکر خود عنوان کرد: این پیام مردم خوزستان است که ان شاءالله پر شور در انتخابات شرکت خواهیم کرد؛ خوزستان یکپارچه ولایت است.

 

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر