کد خبر: 109739
A
دیده بان ایران:

رئیسی چرا حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در یک نشست خبری نیست؟

طی روزهای گذشته بسیاری از کاربران و اصحاب رسانه در شبکه های اجتماعی از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درخواست کرده بودند تا با شرکت در یک نشست خبری در برابر سوالات آنها پاسخگو باشد. درخواستی که تا این لحظه مورد اجابت او قرار نگرفت و حتی اعضای ستادش حاضر نشدند مقدمات حضور آقای رئیسی را در شبکه اجتماعی «کلاب هاووس» فراهم آوردند.

رئیسی چرا حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در یک نشست خبری نیست؟

به گزارش دیده بان ایران، در فاصله 9 روز مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، سیدابراهیم رئیسی، نامزد مورد وثوق جبهه اصولگرایان تندرو و کندرو با وجود ریزش آرای او پس از برگزاری دو مناظره، همچنان شانس بالایی را برای رسیدن به پاستور دارد.

او روز گذشته و در مناظره دوم مدعی شد که حاضر است با مسئولان دولتی و یا نامزدهای نزدیک به دولت به میان مردم برود تا مشخص شود چه کسی نزد مردم محبوب است.

رئیسی در مناظره اول هم مدعی شد؛ داشتن دو میلیون فالوئر او در اینستاگرام هم گواه محبوبیت او در بین مردم است.

اما طی روزهای گذشته بسیاری از کاربران و اصحاب رسانه در شبکه های اجتماعی از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درخواست کرده بودند تا با شرکت در یک نشست خبری در برابر سوالات آنها پاسخگو باشد. درخواستی که تا این لحظه مورد اجابت او قرار نگرفت و حتی اعضای ستادش حاضر نشدند مقدمات حضور آقای رئیسی را در شبکه اجتماعی «کلاب هاووس» فراهم آوردند.

کانال اطلاع رسانی «قرارگاه سایبری عمار» یکی از ارگان های رسانه ای نزدیک به سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به انتقاد برخی کاربران نسبت به حاضرنشدن رئیسی در شبکه «کلاب هاوس» می نویسد: می‌گویند ‎رئیسی بیاید در کلاب‌هاوس به سؤالات مردم پاسخ دهد! کدام مردم؟ رئیسی با وجود آنکه رئیس‌جمهور نیست، هر روز میان مردم است، مستقیم با آن‌ها حرف می‌زند و مشکلات‌شان را مرتفع می‌سازد. کلاب‌هاوس را بگذارید برای چهره‌هایی که جرات حضور بین مردم را ندارند!

توجیه عجیب در برابر کسانی که حداقل انتظارشان از گزینه قطعی ریاست بر قوه مجریه، پاسخگویی او در یک نشست خبری است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر