کد خبر: 109935
A

محسن رضایی: زمین مجانی به جوانان می دهم /برجام را جدی خواهیم گرفت

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: همه بانک ها را موظف می کنم به هر زوج جوانی که ده درصد آورده بیاورد تا 40 یا 50 سال وام بدهد، زمین مجانی می دهیم.

محسن رضایی: زمین مجانی به جوانان می دهم /برجام را جدی خواهیم گرفت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن رضایی در راند دوم مناظره در پاسخ به سوالی درباره ازدواج جوانان و شرایط ازدواج آسان گفت:

جوانان فرشتگان نجات ایران و مهمترین سرمایه ملی ما هستند. هرجا به جوانان اهمیت دادیم و مشکلاتشان را حل کردیم و میدان دادیم کارهای بزرگی انجام دادند. امروز جوانان ما به شدت با مشکلات عظیمی روبرو هستند، شغل ندارند، نمی دانند چه آینده ای دارند، میخواهند ازدواج کنند مسکن و شغل ندارند، در سردرگمی هستند.

دولت ما ترکیبی از جوانگرایی و تجربه گرایی است، تجارت نسل دوم را با استعداد جوانان ترکیب می کنند و با یک تیر دو نشان می زنیم، هم یک انرژی عظیم را آزاد می کنیم تا مشکلات جوانان و کشور را حل می کنیم.هم از نسل سوم و چهارم زمامداران آینده را تربیت می کنیم. در همه استان ها مدرسه تربیت زمامداران آینده را درست می کنم.

جوانان نیازمند شغل و مسکن هستند، مسکن جوانان را در نهضت مسکن سازی حل می کنیم، همه بانک ها را موظف می کنم به هر زوج جوانی که ده درصد آورده بیاورد تا 40 یا 50 سال وام بدهد، زمین مجانی می دهیم و با طولانی کردن قسط می توانند وضعیت را درست کنند.

دولت ما حتما مساله برجام را جدی خواهد گرفت و آمریکا را با دیپلماسی واقعی نه کاغذی به سمت اجرای تعهداتش می کشانم. کشور را معطل مذاکرات نمی کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر