کد خبر: 110001
A

حالا که «سیدمحمد خاتمی» به رای دادن توصیه کرده شفاف بگوید در برگ رای چه باید بنویسیم؟

احمد زیدآبادی گفت: لازم است خاتمی صراحت بیشتری در این باره از خود نشان دهد و برخی ابهامات را روشن کند. در واقع دوستدار و مخاطب سخن خاتمی می‌خواهد بداند که اگر توصیۀ او به حضور در پای صندوق رأی است، چه فعل مشخصی باید انجام دهد. رأی سفید دهد؟ به چه منظور و با کدام رویکرد و هدف؟ به عبدالناصر همتی و یا محسن مهرعلیزاده رأی دهد؟

حالا که «سیدمحمد خاتمی» به رای دادن توصیه کرده شفاف بگوید در برگ رای چه باید بنویسیم؟

به گزارش دیده بان ایران، احمدزید آبادی با اشاره به بیانیه روز گذشته رئیس دولت اصلاحات گفت: سید محمد خاتمی اظهارنظری کرده است که مخاطبانش آن را نوعی دعوت به حضور در پای صندوق‌های رأی تعبیر کرده‌اند. اینکه آقای خاتمی به دلایل مختلف و خصوصاً پس از بیانیۀ مهندس موسوی، خواهان حفظ پیوند رو به گسست جبهۀ اصلاح‌طلبان با نظام حاکم باشد، برای فردی مثل من، هم قابل درک است و هم دور از انتظار نیست.

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور ادامه داد: با این حال، لازم است خاتمی صراحت بیشتری در این باره از خود نشان دهد و برخی ابهامات را روشن کند. در واقع دوستدار و مخاطب سخن خاتمی می‌خواهد بداند که اگر توصیۀ او به حضور در پای صندوق رأی است، چه فعل مشخصی باید انجام دهد. رأی سفید دهد؟ به چه منظور و با کدام رویکرد و هدف؟ به عبدالناصر همتی و یا محسن مهرعلیزاده رأی دهد؟ با کدام قدرت و نفوذ و پشتوانۀ این دو نفر در ساختار حاکم که احتمال تحقق حتی یکی از وعده‌های آنها را نوید دهد؟ به کاندیداهای اصولگرا رأی دهد؟ بعید می‌دانم چنین چیزی به مخیلۀ آقای خاتمی خطور کرده باشد! در هر صورت، شفاف‌سازی در این زمینه ضروری به نظرمی‌رسد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر