کد خبر: 110039
A
دیده بان ایران:

علیرضا زاکانی امروز «انصراف» می دهد؛ قاضی زاده هاشمی و جلیلی بزودی...

علیرضا زاکانی، عصر روز روز گذشته در مسجد جامع نارمک طی سخنانی با اشاره به لزوم اتحاد کاندیداهای جریان انقلاب اظهار داشت: مراقب باشیم مردم را پای صندوق های رای دچار تشتت نکنیم و تصمیمی انقلابی بگیریم.

علیرضا زاکانی امروز «انصراف» می دهد؛ قاضی زاده هاشمی و جلیلی بزودی...

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال توصیه بسیاری از بزرگان جریان اصولگرایی و نیروهای انقلابی از 4 نامزد وابسته به این جریان، برای کناره گیری از ادامه رقابت، بنابر گزارش دیده بان ایران ؛"علیرضا زاکانی امروز رسماً در قم به نفع «سیدابراهیم رئیسی» انصراف خواهد داد.

گفتنی است علیرضا زاکانی، عصر روز روز گذشته در مسجد جامع نارمک طی سخنانی با اشاره به لزوم اتحاد کاندیداهای جریان انقلاب اظهار داشت: مراقب باشیم مردم را پای صندوق های رای دچار تشتت نکنیم و تصمیمی انقلابی بگیریم.

زاکانی گفت : ۵ نامزد با هم صحبت کنند و مردم را گرفتار نکنند و با هم هم افزایی داشته باشند تا اتفاق سال ۹۲ رخ ندهد که رئیس جمهوری بیاید که وزاریش چند ماه التماس کنند اما نتوانتد او را ببینند.

قاضی زاده هاشمی هم در همین رابطه توییت کرده "در مسیر فدا شدن برای انقلاب و مردم همچون برادران شهیدم کماکان چون کوه ایستاده‌ام." قطعا باعث باخت جبهه انقلاب نخواهم شد و از هیچ اقدامی برای عمل به حجت شرعی دریغ نخواهم کرد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر