کد خبر: 110241
A

حمید رسایی نگران «رای نیاوردن مصلحی» در انتخابات خبرگان شد/ مراقب باشید BBC و VOA شما را فریب ندهد

حمید رسایی، نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی فیلتر شده توییتر در اظهارنظری جالب مدعی شده است که چون در واقعه اخیر و سخنان جنجالی «حیدر مصلحی» شبکه های فارسی زبان خارجی مصلحی را مورد انتقاد قرار داده اند، حجت این است که در انتخابات مجلس خبرگان به ایشان رای دهیم.

حمید رسایی نگران «رای نیاوردن مصلحی» در انتخابات خبرگان شد/ مراقب باشید BBC و VOA شما را فریب ندهد

به گزارش دیده بان ایران؛ حمید رسایی، نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی فیلتر شده توییتر در اظهارنظری جالب مدعی شده است که چون در واقعه اخیر و سخنان جنجالی «حیدر مصلحی» شبکه های فارسی زبان خارجی مصلحی را مورد انتقاد قرار داده اند، حجت این است که در انتخابات مجلس خبرگان به ایشان رای دهیم.

متن کامل توییت روحانی پرحاشیه نزدیک به جبهه پایداری به شرح زیر می باشد:

‌دوستان دلسوز ! ‎عملیات روانی این چند روز علیه ‎مصلحی شما را فریب ندهد. وقتی از BBC و VOA تا دنباله‌های داخلی، نگران ورود این چهره انقلابی در مجلس خبرگان هستند، یعنی ‎باید به مصلحی رأی‌داد.

کارنامه مصلحی ‎اعتماد رهبری و چنددهه مقابله با ضدانقلاب و لیبرال‌هاست نه یک مصاحبه تقطیع شده...

مراقب باشیم فریب عملیات روانی کسانی که می‌خواهند از کارنامه انقلابی مصلحی انتقام بگیرند را نخوریم. به قول شهید همت، در مناطق جنگی، هر موقع دچار تردید شدید و تشخیص راه درست مشکل شد، نگاه کنید آتش دشمن کدام طرف را می‌کوبد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر