کد خبر: 110441
A

نماینده مجلس: حضور پرشور مردم در انتخابات همه ما را غافلگیر کرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات همه را غافلگیر کرد، گفت: مردم ما در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که برای دفاع از کشور و نظام در همه عرصه‌ها اعم از جنگ و انتخابات و... حضور فعال دارند.

نماینده مجلس: حضور پرشور مردم در انتخابات همه ما را غافلگیر کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم ما این بصیرت را دارند که بین مشکلات اقتصادی و بحث انتخابات فرق قائلند و هیچ گاه به خاطر مشکلات معیشتی خود با انتخابات قهر نمی‌کنند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همه را حیرت‌زده کرد و دشمنان ما که تمام تلاش خود را برای مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات به کار گرفته بودند، از این حضور پرشور در انتخابات شوکه شدند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در طول 42 سال پس از پیروزی انقلاب مردم ما نشان دادند که برای دفاع از وطن و نظام در هر عرصه‌ای که باشد حاضر می‌شوند و ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی چه در جنگ تحمیلی و چه در انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها و... این موضوع را به عینه مشاهده کرده‌ایم.

گودرزی خاطرنشان کرد: مردم ما اگرچه مشکلات معیشتی دارند اما این را می‌دانند که مسیر حل مشکلات اقتصادی از تحریم انتخابات نمی‌گذرد و این را به عینه در انتخابات روز جمعه نشان دادند.

وی افزود: چنین مردمی البته شایسته بهتری‌ها هستند و ان‌شاءالله که در 4 سال پیش رو شاهد کاهش مشکلات و آلام مردم در حوزه معیشتی و اقتصادی باشیم./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر