کد خبر: 110595
A

نماینده مجلس: از اعمال نفوذ افراد بی‌تقوا و شهرت‌طلب در نیشکر هفت‌تپه جلوگیری کنید

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم در تقویت و پشتیبانی نیشکر خوزستان دقت بیشتری داشته باشید تا از اعمال نفوذ افراد بی‌تقوا و شهرت‌طلب در آن مدیریت جلوگیری کنید.

نماینده مجلس: از اعمال نفوذ افراد بی‌تقوا و شهرت‌طلب در نیشکر هفت‌تپه جلوگیری کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ سهراب گیلانی در نشست علنی امروز (سه‌ شنبه ۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی به ویژه مردم حوزه انتخابیه خود تقدیر و تشکر کرد و این حضور حماسی را پاسخ کوبنده به دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری و منتخبان مردم در انتخابات شورای شهر و روستا خطاب به حجت‌السلام رئیسی عنوان کرد: بی‌شک مشکلات و دغدغه‌های مردم را شنیده‌اید اما مکرراً آنها را تکرار می کنم؛ اجرای عدالت و مبارزه با فساد و حفظ ارزش پول ملی در کنار کنترل قیمت‌ها و حل مشکلات معیشتی، مسکن و اشتغال و همچنین تحقق شعار سال مورد انتظار مردم است.

وی ادامه داد: آماده همکاری با منتخبان شورای شهر و روستا در حوزه انتخابیه‌ام هستم تا بتوانیم با وحدت تلاش بیشتری برای توسعه شوشتر و گتوند داشته باشیم به همین منظور معاونت شوراها در دفتر نمایندگی خود ایجاد خواهم کرد.

گیلانی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: انتظار داریم در تقویت و پشتیبانی نیشکر خوزستان دقت بیشتری داشته باشید تا از اعمال نفوذ افراد بی‌تقوا و شهرت‌طلب در آن مدیریت جلوگیری کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان راهیابی امیر میرزازاده گتوندی کشتی‌گیر فرنگی‌کار  از شهرستان گتوند به المپیک توکیو را تبریک گفت.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر