کد خبر: 110726
A

تئوریسین نیروهای انقلاب از مردم افغانستان خواست مقابل ‎طالبان قرار نگیرند+عکس

علی اکبر رائفی پور تئوریسین نیروهای انقلاب از مردم افغانستان خواست تا در مقابل طالبان مقاومت نکنند. تحلیل گر سیاسی نیروهای انقلابی از افغان ها خواسته است تا از دولت قانونی این کشور که حمایت نکرده و جان خود را به خطر نیاندازند! رائفی پور دولت اشرف غنی را غرب گرا خوانده است. گروهک طالبان و دیگر گروه های اسلام گرا خواهان تشکیل دولت اسلامی در افغانستان هستند. احمد نادری نماینده انقلابی مجلس هم چندی پیش گروهک طالبان را جنبش اصیل منطقه خوانده و از به رسمیت شناختن آنها استقبال کرده بود!

تئوریسین نیروهای انقلاب از مردم افغانستان خواست مقابل ‎طالبان قرار نگیرند+عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی اکبر رائفی پور تئوریسین نیروهای انقلاب از مردم افغانستان خواست تا در مقابل طالبان مقاومت نکنند. تحلیل  گر سیاسی نیروهای انقلابی از افغان ها خواسته است تا از دولت قانونی این کشور که حمایت نکرده و جان خود را به خطر نیاندازند! رائفی پور دولت اشرف غنی را غرب گرا خوانده است. 

وی درباره حمله طالبان از مردم افغانستان نوشته است: شیعیان  افغانستان نباد جان خودشان برای دفاع از دولت آمریکایی اشرف غنی  هدر بدهند. در زمان فتنه مانند ابن البون (بچه شتر نر دو ساله) باش که پشت دارد تا بر آن سوار شوند، و نه پستانی که از آن شیر بدوشند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ گروهک طالبان و دیگر گروه های اسلام گرا خواهان تشکیل دولت اسلامی در افغانستان هستند. احمد نادری نماینده انقلابی مجلس هم چندی پیش گروهک طالبان را جنبش اصیل منطقه خوانده و از به رسمیت شناختن آنها استقبال کرده بود!

photo_2021-06-23_21-16-46

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر