کد خبر: 110783
A

فرمانده بسیج : در چابهار یک شهرک اسلامی ایجاد کرده‌ایم

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج گفت: یک شهرک اسلامی در اطراف چابهار ایجاد کرده‌ایم تا پاسخگوی مردم باشدین طرح الگویی برای آینده‌ای تاثیرگذار است و از مسیر این الگو کارهای بزرگتری را انجام خواهیم داد..

فرمانده بسیج : در چابهار یک شهرک اسلامی ایجاد کرده‌ایم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز بگوییم امن‌ترین استان کشور سیستان و بلوچستان است گزاف نگفته‌ایم و نمونه این حرف برگزاری انتخابات در امنیت کامل بود.

سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یکهزار واحد مسکونی در منطقه میرآباد حاشیه شهر چابهار اظهارداشت: بدون تردید یکی از زیباترین صحنه‌های روی کره زمین این است که یک مجموعه‌هایی تلاش کنند و مشکلی از همنوعان و هم میهنان خود را حل کنند.

وی افزود: احداث یکهزار واحد مسکونی برای حاشیه نشینان شهر چابهار یک آغاز برای الگو سازی بزرگ است و از جهات مختلف حائز اهمیت است که انشاء الله بتوانیم این الگوسازی را پس از اتمام و بهره برداری کامل و اگر معایب و نواقصی هم دارد در همه ابعاد کامل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این مطلب که این الگو را در اقتصاد، فرهنگ، معیشت، زیرساخت‌های مذهبی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و تفریحی شناسایی و به عنوان یک شهرک اسلامی ایجاد کرده‌ایم تا پاسخگوی مردم باشد، ادامه داد: این طرح الگویی برای آینده‌ای تاثیرگذار است و از مسیر این الگو کارهای بزرگتری را انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون خدمات زیر ساختی بسیار زیادی را انجام داده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: سیستان و بلوچستان پهناور بوده و هم‌اینک به دلیل خدماتی که ارائه شده در آن توازن وجود نداشته و دچار مشکلاتی هستیم که یک بخشی از این مشکلات حاشیه نشینی است.

وی با تاکید بر این مطلب که سپاه در طول چهار دهه گذشته بویژه سال‌های اخیر قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و هم سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرده است. دوربین نمی‌تواند خدمات ارائه شده را به مردم خوب و دوست داشتنی استان را در معرض دید عموم قرار دهد و منعکس کند چراکه این خدمات هم وسیع بوده و هم در استان پهناوری که بیش از ۱۰ درصد خاک کشور را شامل می شود، انعکاس این خدمات سخت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این مسیری است که از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و تداوم خواهد داشت اما ما در شرایطی قرار گرفتیم که با لطف الهی در انتخابات ۲۸خرداد ماه ملت بزرگ ایران یک حماسه عظیم را خلق و نقطه آغازی برای اتخاذ رویکردهای تحولی به منظور حل مسائل ملی و منطقه ای آغاز شده و این برای کشور و استان سیستان و بلوچستان یک فرصت است.

وی اظهارداشت: همه مسوولان محلی و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پرچمدار خدمت و توسعه سیستان و بلوچستان هستند، به لحاظ اینکه مهمترین مولفه توسعه امنیت پایدار است.

سردار سلیمانی گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ما کرد، اما توطئه‌های آنها نقش برآب شد.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی و سازمان بسیج این آمادگی را دارند که خدمت گذار مردم برای توسعه استان باشند. توسعه ای که منفعت و میوه آن به دست مردم برسد و مردم بتوانند از آن میوه بهره برداری کنند و این توسعه برای مردم منطقه مفید باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در فضای دولت جدید در یک برنامه کوتاه مدت پنج ساله محرومیت را از صفحه ایران اسلامی کاملا به صورت اساسی و بنیادی ریشه کن می کنیم که در این راستا بسیج اعلام آمادگی کرده و در سال ۱۴۰۰اعتبارات خوبی در این زمینه گذاشته شده ولی تکیه ما تنها به اعتبارات نیست بلکه تمام ظرفیت ها را مد نظر قرار می دهیم.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در استانها در حال ایجاد توسعه بوده و سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از محورهای و الویت های اصلی است و انتظار داریم مسوولان استانی در جهت این مطالبه گری هماهنگی های لازم را با بخش های بالا دستی دولتی انجام دهند تا از ظرفیت های مردمی بسیج و سپاه در سازندگی استان بهره برده شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر