کد خبر: 110854
A

معاون قالیباف شهردار تهران می شود؟

ارگان رسانه ای شورای وحدت که لیستش در این انتخابات با اقبال عمومی اصولگرایان روبرو نشد درباره همین مطلب با انتشار گزارشی نوشت: "مجتبی عبدالهی" یکی از جدی‌ترین گزینه ها برای مدیریت پایتخت بعد از پایان کار پیروز حناچی است.

معاون قالیباف شهردار تهران می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از پیروزی لیست نزدیک به محمدباقر قالیباف در انتخابات شورای شهر ششم تهران که با استقبال اندک مردم مواجه شد، گمانه زنی ها درباره شهردار آینده تهران شدت یافته است.

ارگان رسانه ای شورای وحدت که لیستش در این انتخابات با اقبال عمومی اصولگرایان روبرو نشد درباره همین مطلب با انتشار گزارشی نوشت: "مجتبی عبدالهی" یکی از جدی‌ترین گزینه ها برای مدیریت پایتخت بعد از پایان کار پیروز حناچی است.

مجتبی عبدالهی از مدیران ارشد شهرداری تهران در دوره محمدباقر قالیباف قالیباف بود. او از ابتدای حضور قالیباف در شهرداری تهران به عنوان مدیرکل پشتیبانی آغاز به فعالیت کرد، سپس به عنوان شهردار در مناطق ۲۰ و ۷ انتخاب شد و در نهایت براساس عملکردی که از خود نشان داد توانست در مسئولیت معاونت خدمات شهری و معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران قرار گیرد.

عبدالهی بعد از شهرداری به سازمان اوقاف رفت و به عنوان مدیرکل اوقاف استان تهران مشغول خدمت شد. او امروز به عنوان جدی ترین گزینه برای تصدی پست شهردار تهران مطرح است.

باید منتظر ماند و دید در شهریورماه که شورای شهر ششم تهران رسما کار خود را آغاز می کند، اعضای شورا بعد از بررسی های کارشناسی نهایتا چه کسی را برای جلوس بر مهمترین صندلی خیابان بهشت بر می گزینند.

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت اسکان نیوز پیشتر درباره دوران معاونت آقای عبدالهی در شهرداری تهران نوشته بود: عمده قراردادهای منعقده در ستاد معاونت اجتماعیِ دوران مجتبی عبدالهی بدون تشریفات قانونی و به استناد بند 4 ماده 31 آئین‌نامه معاملات منعقد شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر