کد خبر: 110859
A

کوچکی نژاد: «جبهه پایداری» از درون دولت احمدی نژاد بیرون آمد

ضو فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره توان رئیسی برای جذب بدنه اجتماعی احمدی نژاد گفت: این بخش از جامعه بیشتر دنبال مطالبات صنفی و مشکلات خودشان است، اگر آقای رئیسی در اجرا موفق باشد قطعا حامیان اجتماعی احمدی نژاد به طرف او سوق پیدا می کند

کوچکی نژاد: «جبهه پایداری» از درون دولت احمدی نژاد بیرون آمد

به گزارش دیده بان ایران؛ جبار کوچکی نژاد درباره قرار گرفتن سیدابراهیم رئیسی در جایگاه لیدری جریان اصولگرا گفت: جریان سیاسی کشور تابع نظم و چارچوب خاصی نیستند بنابراین بعد از هر انتخاباتی مدام تحولاتی را در آنها شاهد هستیم. به طور مثال جبهه پایداری از درون دولت آقای احمدی نژاد بیرون آمد و تا به حال نیز در حال فعالیت است.

وی افزود: قطعا معادلات سیاسی بعد از انتخابات ریاست جمهوری 1400 دستخوش تحولاتی می شود و جریانات جدیدی شکل می گیرد اما اینکه آیا آقای رئیسی لیدر این جریانات قرار بگیرد یا خیر بستگی به عملکرد او در حوزه ریاست جمهوری دارد. نخست هم باید دید ترکیب اعضای کابینه به چه صورت خواهد بود. آیا کابینه او می تواند منشا وحدت جریان اصولگرایی و نماد موفقیت به لحاظ عملکردی تلقی شود یا خیر. چون اگر این طور نباشد انشقاق پیش می آید و معادلات به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: گرچه زمان انتخابات ریاست جمهوری جریانات سیاسی براساس نیازهای داخل اجتماع و مطالبات مردم به اجماع درباره حمایت از آقای رئیسی رسیدند اما فعلا زود است بتوانیم درباره تحولات آینده جریانات سیاسی کشور بحث داشته باشیم چون آقای رئیسی در حوزه اجرایی سابقه فعالیت نداشته و بیشتر ایشان در قوه قضائیه بوده است.

وی ادامه داد: در وهله اول باید دید دولت آقای رئیسی نشان دهنده تفکر و اندیشه جدیدی خواهد بود یا خیر؟ چون او هنوز دولتی شکل نداده به همین دلیل نمی توان پیش بینی کرد که آیا ایشان می تواند لیدری جریانات اصولگرایی را داشته باشد یا خیر.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره توان رئیسی برای جذب بدنه اجتماعی احمدی نژاد گفت: این بخش از جامعه بیشتر دنبال مطالبات صنفی و مشکلات خودشان است، اگر آقای رئیسی در اجرا موفق باشد قطعا حامیان اجتماعی احمدی نژاد به طرف او سوق پیدا می کند./ نامه نیوز

 

 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر