کد خبر: 110864
A

فرزانه فصیحی: حالم عالی و وصف نشدنی است/ این اتفاق می‌تواند زندگی من را تغییر دهد

دونده سرعتی ایران در مورد کسب سهمیه المپیک این اتفاق می‌تواند زندگی او را تغییر بدهد.

فرزانه فصیحی: حالم عالی و  وصف نشدنی است/ این اتفاق می‌تواند زندگی من را تغییر دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ با هماهنگی کمیته ملی المپیک فرزانه فصیحی، دونده ماده ۱۰۰ متر ایران با استفاده از بند یونیورسالیتی سهمیه المپیک گرفت که نهمین سهمیه زنان  ایران در بازی‌های توکیو محسوب می‌شود.

سیمین صفامهر اولین دونده ۱۰۰ متر تاریخ ایران در المپیک ۱۹۶۴ توکیو بود که حدود ۵۷ سال بعد فصیحی هم در این ماده دومین زن المپیکی شد.

فصیحی در گفت‌وگو با ایسنا به کسب سهمیه بازی‌های توکیو اشاره و بیان کرد: حالم عالی و  وصف نشدنی است. فقط از خدا می‌خواهم که همه کسانی که لیاقت و استحقاق دارند این حس را تجربه کنند و به چیزی که می‌خواهند و رویایشان است، برسند.

او افزود: این اتفاق بزرگی برای من است. امیدوارم اتفاقی خوبی برای ورزش زنان هم باشد و راهگشای بقیه دخترانی باشد که امید دارند،  تلاش می‌کنند، می‌خواهند بگویند حق و جایگاه زنان ایران خیلی بالاست و نباید ناامید شوند و جا بزنند.

فصیحی در ادامه گفت: این سهمیه یونیورسالیتی است که با رایزنی کمیته ملی المپیک و فدراسیون به دست آمد. از آنها ممنون هستم. قطعا این اتفاق می‌تواند زندگی من را تغییر دهد. خیلی خوشحال هستم، بالاخره گام‌هایم به المپیک رسید.  /ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر