کد خبر: 110873
A

فعال سیاسی اصولگرا: اصلاح طلبان نباید در اداره کشور توسط آقای رئیسی سنگ‌اندازی کنند

علیرضا خجسته‌پور گفت: کسانی می‌توانند با یک طیف سیاسی در اداره کشور همکاری کنند که نزدیکی و قرابتی با آن داشته و به اصول، اعتقادات و شیوه طیف مستقر معتقد باشند. من به‌عنوان یک فعال سیاسی مقصودم از همکاری این افراد، عدم سنگ‌اندازی در اداره کشور است. این گروه بخشی از رسانه و فضای مجازی کشور را در اختیار دارد و اگر به سمت چالش درست‌کردن بروند، مسیر درستی را طی نخواهند کرد.

فعال سیاسی اصولگرا: اصلاح طلبان نباید در اداره کشور توسط آقای رئیسی سنگ‌اندازی کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا خجسته‌پور پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و نتیجه آن گفت: یکی از زیبایی‌های نظام مردم‌سالاری‌ دینی، تصمیم‌گیری افراد موردقبول مردم، برای اداره کشور است. در این دوره مردم به دلیل نارضایتی از عملکرد اصلاح‌طلبان و تطبیق گفتمان اصولگرایان با نیازهای واقعی خودشان، به سمت نیروهای اصولگرا تمایل پیدا کردند.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه احزاب سیاسی در دوره‌ای که بر مسند کار نیستند، می‌توانند فعالیت‌های مثبتی داشته باشند، اظهار کرد: کادر سازی برای جریان، باز احیای خودشان و تغییر نگرش‌ها و شیوه‌های مدیریتی‌ درون جریان، بخشی از این تغییرات است. در سوی دیگر فعالیت منفی و ناپسندیده‌ای که بعضی جریان‌ها در دوران دور بودنشان از قدرت انجام می‌دهند، سنگ‌اندازی‌ها و چالش درست کردن‌ها برای جریان مستقر در دولت و مجلس است.

وی افزود: احزاب و جریان‌های سیاسی باید ضمن حفظ استقلال و انتقادهای خودشان، به این بلوغ برسند که در مسیر منافع ملی، براساس ریل‌گذاری‌های موجود حرکت کنند و با حرف‌ها و موضع‌گیری‌های مختلف برای جریان مستقر در دولت و مجلس چالش درست نکنند.

خجسته‌پور درخصوص چگونگی عملکرد اصلاح‌طلبان در سال‌های پیش‌رو اذعان کرد: توقع و انتظار از رقبای اصلاح‌طلب این است که در سال‌هایی که بر مسند قدرت نیستند، علاوه بر باز احیای خودشان، ایراداتی که در اداره دولت داشتند و باعث شد نظر مردم نسبت به آن‌ها تغییر کند، را از بین ببرند.

وی ادامه داد: این گروه باید گفتمانش با مردم را تغییر بدهد و از نفی دیگران و موضوعاتی که دغدغه مردم نیست تغییر دهد، پرهیز کنند و به مسیر خودشان بپردازند. اصولگرایان هم همواره از رقیب قوی استقبال می‌کنند و تمایل دارند در تمام انتخابات‌ها، با رقیب قوی روبه‌رو باشند.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید با دولت، مجلس و شوراهای شهر و روستا مستقر همکاری کنند، تصریح کرد: البته این همکاری لزوما به معنی حضور این افراد در امور اجرایی کشور نیست. کسانی می‌توانند با یک طیف سیاسی در اداره کشور همکاری کنند که نزدیکی و قرابتی با آن داشته و به اصول، اعتقادات و شیوه طیف مستقر معتقد باشند.

خجسته‌پور افزود: من به‌عنوان یک فعال سیاسی مقصودم از همکاری این افراد، عدم سنگ‌اندازی در اداره کشور است. این گروه بخشی از رسانه و فضای مجازی کشور را در اختیار دارد و اگر به سمت چالش درست‌کردن بروند، مسیر درستی را طی نخواهند کرد.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر