کد خبر: 111024
A

احمدی نژاد: بزودی یک قدرتی طلوع می کند که رئیس جمهور ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اما در رابطه با ایران. من به شما بگویم ایران یک کشور و یک ملت خیلی بزرگ است که ۷ هزار سال تاریخ پشت سر خود دارد. حوادث و سختی‌ها و مشکلات زیادی را گذرانده و بر همه آنها غلبه آنها کرده و همچنان پابرجا مانده است. مطمئن باشید ملت ایران به زودی بر این شرایط غلبه می‌کند زیرا این کشور، سرزمین استعداد، ثروت مادی، فرهنگ و تمدن است.

احمدی نژاد: بزودی یک قدرتی طلوع می کند که رئیس جمهور ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس دولت دهم در تازه ترین اظهارات جنجالی اش گفت: امروز هر انسانی به یک رسانه تبدیل شده است. ۵ سال صبر کنید ببینید این قدرت چه می‌کند. یک قدرت بزرگی دارد طلوع می کند. دولت، سازمان و رئیس جمهور ندارد اما همه مردم در آن حضور دارند. این آغاز یک انقلاب عظیم جهانی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اما در رابطه با ایران. من به شما بگویم ایران یک کشور و یک ملت خیلی بزرگ است که ۷ هزار سال تاریخ پشت سر خود دارد. حوادث و سختی‌ها و مشکلات زیادی را گذرانده و بر همه آنها غلبه آنها کرده و همچنان پابرجا مانده است. مطمئن باشید ملت ایران به زودی بر این شرایط غلبه می‌کند زیرا این کشور، سرزمین استعداد، ثروت مادی، فرهنگ و تمدن است. خواهید دید به زودی ملت ایران در یک افق بالاتر طلوع خواهد کرد. البته این اتفاق برای همه ملت‌ها خواهد افتاد. جویبارها حرکت کرده و به زودی رودخانه عظیمی شکل خواهد گرفت. من دارم می‌بینم که این نظم کارش تمام شده است. امیدوارم به جای مقاومت در مقابل ملت ها، با آنها همراهی کنند والّا ممکن است خسارت وارد شود‌. نمی‌خواهم از واژه طوفان استفاده کنم؛ اما طوفان در راه است. امیدوارم ملت‌ها آسیبی نبینند. آرزو می‌کنم قدرتها به ملت‌ها بپیوندند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر