کد خبر: 111028
A

رضا کیانیان: آقای کلانتری شبیه «عبدالله بن زبیر» می نشیند

​رضا کیانیان با انتشار پستی در اینستاگرام خود به حواشی نحوه نشستن کلانتری مقابل خانواده خبرنگاران اتوبوس مرگ واکنش نشان داد.

رضا کیانیان: آقای کلانتری شبیه «عبدالله بن زبیر» می نشیند

به گزارش دیده بان ایران, رضا کیانیان با انتشار پستی در اینستاگرام خود به حواشی نحوه نشستن کلانتری مقابل خانواده خبرنگاران اتوبوس مرگ واکنش نشان داد.

آقای کلانتری! اگر شما سوگوار نیستید، ما سوگواریم

او نوشت:

داستان عذر بد تر از گناه را شنیده اید؟ برای شما تعریف می کنم. روی سخنم با آقای کلانتری نیست. چون با ایشان حرفی باقی نمانده!

روزی «ناصرالدین شاه »در باغ اندرونی قدم می زده که «کریم شیره ای» دلقک معروف او ، شاه را انگولک می کند. شاه یکه می خورد و داد می زند این چه غلطی بود کردی؟ … و کریم شیره ای می گوید: ببخشید قربان فکر کردم اهل حرم هستند!!! که می شود عذر بد تر از گناه. حالا ما از آقای کلانتری نپرسیدیم چرا این گونه « …. »نشستی! فقط عکس نشستنش را همه جا چاپ کردند . و ایشان به جای عذر خواهی می گوید: من همه جا همین جوری می شینم!

(به قولی شبیه من در نقش زبیر) خب حرفی با ایشان باقی می ماند!؟

مثل آن نماینده مجلس که به سرباز وظیفه به خاطر رعایت قانون و انجام وظیفه سیلی زده و بعد دو قورت و نیمش هم باقی بود…. و مثل خیلی دیگر که وقتی اشتباهی در حوزه مسؤلیت شان اتفاق بدی رخ می دهد ، به جای استعفا و عذر خواهی ، طلب کار هم هستند.

این شیوه ای رایج شده. چون ما فقط با چند تا جوک و لطیفه از کنارشان عبور می کنیم و به حال خودشان رهاشان می سازیم... و بالا دستی هاشان هم ،کاری جز حمایت از آن ها نمی کنند.

اقای رییس جمهور و آقای وزیر راه ! نظر شما در ارتباط با واژگونی اتوبوس ها چیست؟ اگر شما سوگوار نیستید، بدانید ما سوگواریم و داغدار هم هستیم. مدت هاست.

 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر