کد خبر: 111044
A

احمدی‌نژاد: نمی‌خواهم ایران مانند کره‌شمالی شود

رئیس دولت بهار در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان آرکی نروژ در اظهاراتی گفت: من به عنوان یک ایرانی، هرگز نمی‌خواهم کشورم مانند کره شمالی شود!

احمدی‌نژاد: نمی‌خواهم ایران مانند کره‌شمالی شود

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس دولت بهار در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان آرکی نروژ در اظهاراتی گفت: من به عنوان یک ایرانی، هرگز نمی خواهم کشورم مانند کره شمالی شود!

 

احمدی نژاد گفت:

* من معتقدم سلاح هسته ای اساسا یک سلاح ضد انسانی است و باید کلا منهدم و ریشه کن شود. ما بدنبال جهانی هستیم که انسان ها با انسانیتشان و نه با تکیه بر سلاح، با یکدیگر زندگی کنند. سلاح برای آدمکشی است. خدا ما را برای کُشتن خلق نکرده، بلکه برای دوستی و همکاری آفریده است. ایران هیچوقت دنبال بمب اتم نخواهد رفت.

* این را همه می دانند. هیات حاکمه آمریکا علاقمند است بر انرژی منطقه خاورمیانه سیطره داشته باشد. مشکل اینجاست والّا اگر آمریکائی ها مخالف بمب اتم بودند، اول بمب اتم خودشان را از بین می بردند! اما می بینیم که هر روز در حال اضافه کردن هستند.

* من به عنوان یک ایرانی، هرگز نمی خواهم کشورم مثل کره شمالی شود، ایران متفاوت از دیگران است. اینجا سرزمین فرهنگ و تمدن و تاریخ است. من دوست دارم همه ملت ها با هم ارتباط داشته باشند، همکاری کنند و صلح و دوستی زندگی کنند./برترین ها

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر