کد خبر: 111106
A

مالک شریعتی: دولت روحانی دارد همان اقدامات روزهای آخر دولت احمدی نژاد را انجام می دهد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است که برخی اقدامات در پایان دولت تقسیم غنائم و ایجاد حیاط خلوت برای نورچشمی‌هاس و نسبت به آن هشدار داد.

مالک شریعتی: دولت روحانی دارد همان اقدامات روزهای آخر دولت احمدی نژاد را انجام می دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ مالک شریعتی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی مدعی شد: خبرهایی از دولت می‌رسد که در روزهای پایانی اقداماتی در حال انجام است. در ابتدای دولت یازدهم انتقادهایی به برخی رویه‌ها در دولت گذشته وجود داشت که مثلا برای تاسیس دانشگاهی اعتباراتی اختصاص یافته که افراد در آن جایگاه‌ها برای خود حیاط خلوتی داشته باشند اما همین رویه نادرست که به آن انتقاد وجود داشت در حال حاضر در حال انجام است.

وی با بیان این‌که «در شرایطی که ما برای بودجه‌های پژوهشی، علمی و آموزشی مشکل داریم وزارت نفت، پارک فناوری و نوآوری نفت را تاسیس کرده که خلاف رویه تاسیس این مراکز درباره‌ آن عمل شده و مبالغ زیاد و امکانات زیادی به آن اختصاص یافته است» ابراز عقیده کرد: در واقع در حال درست کردن حیاط خلوتی برای نورچشمی‌ها هستند.

شریعتی هم‌چنین با بیان این‌که «سازمان بازرسی نسبت به این موضوع اخطار داده و آن را خلاف دانسته است» اظهار کرد: ما نیز اعمال ماده ۲۳۴ در این زمینه را ثبت کردیم چرا که باید با این تصمیمات مقابله شود.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات دیگر تعیین سفرا و افرادی به عنوان مسئولین سفارتخانه‌هاست که نوعی تقسیم غنائم است ما نسبت به این موضوع هشدار می‌دهیم و قطعا با آن برخورد جدی خواهد شد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر