کد خبر: 111165
A

آشنایی با تارزان ویتنام/ مردی که ۴۱ سال در جنگل زندگی کرد + تصاویر

فردی که به مدت ۴۱ سال در جنگل‌های ویتنام زندگی می‌کرد در فضای مجازی خبر ساز شد.

آشنایی با تارزان ویتنام/ مردی که ۴۱ سال در جنگل زندگی کرد + تصاویر

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از روزنامه انگلیسی میرور، داستان خارق العاده «هو وان لانگ» از زمان فرار از تمدن در پایان جنگ ویتنام در سال ۱۹۷۲ هنگامی که بمبی در آمریکا مادر و دو خواهر و برادرش را به قتل رساند، آغاز شد.

لانگ با برادر و پدرش در اعماق جنگل در منطقه تیا ترا در استان گوانگ نژای مستقر شدند و سه نفر کاملاً خارج از زندگی شهری به سر می‌بردند و با خوردن عسل، میوه و موجودات جنگلی خود را سیر می‌کرده و با ساختن سرپناهی گیاهی از زندگی خود به راه‌های مختلف حمایت و حفاظت می‌کردند.

آلوارو سرزو، عکاسی که در سال ۲۰۱۵ خانواده را ردیابی کرد، گفت: آن‌ها همیشه وقتی مردم را از دور می‌دیدند، فرار می‌کردند. عکاس مذکور افزود: شگفت آورتر اینکه امروز علی رغم اینکه می‌تواند زن و مرد را از هم تشخیص دهد، اما هنوز تفاوت اساسی بین آن‌ها را نمی‌داند.

برادرش او را چنین توصیف کرد: یک کودک در بدن یک مرد، لانگ بسیاری از مفاهیم اساسی اجتماعی را درک نمی‌کند. او تمام زندگی خود را در جنگل گذرانده است. اگر از لانگ بخواهید کسی را بزند او این کار را به سختی انجام می‌دهد. او تفاوت بین خوب و بد را نمی‌داند. لانگ فقط یک کودک است و هیچ چیز نمی‌داند.

این خانواده در سال ۲۰۱۵ با زندگی جدید خود در یک دهکده کوچک ویتنامی سازگار شدند، اما اخیراً به خانه خود در جنگل بازگشتند.

تارزان واقعی

تارزان در دهکده

مرد جنگلی

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر