کد خبر: 111174
A

تکاپوی تازه در مجلس انقلابی برای تصویب طرح جدید برای فیلترینگ فضای مجازی

یک روز بعد از حذف طرح موسوم به ساماندهی شبکه‌های اجتماعی از دستور کار هفتگی مجلس، طراحان و موافقان این طرح با ارائه درخواستی تازه به دنبال تصویب آن هستند.

تکاپوی تازه در مجلس انقلابی برای تصویب طرح  جدید برای فیلترینگ فضای مجازی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک روز بعد از حذف طرح موسوم به ساماندهی شبکه های اجتماعی از دستور کار هفتگی مجلس، طراحان و موافقان این طرح با ارائه درخواستی تازه به دنبال تصویب آن هستند.

در حالی که این هفته قرار بود طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در صحن علنی مجلس بررسی شود شامگاه دیروز دستور کار هفتگی چاپی مجلس منتشر شد اما بر خلاف دستور کار قبلی اثری از این طرح در آن نبود و به همین دلیل گمانه هایی در رابطه با خروج طرح از دستور کار نمایندگان ایجاد شد با این حال در کمتر از 24 ساعت طراحان طرح با یک درخواست تازه برای تصویب طرح به تکاپو افتاده اند.

در دستور کار چاپی جلسه علنی روز چهارشنبه قرار است درخواست عده ای از نمایندگان در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی طبق اصل 85 قانون اساسی مورد بررسی قرار بگیرد . بر اساس اصل 85 قانون اساسی در موارد اضطراری مجلس می تواند بررسی و تصویب برخی طرح ها را به کمیسیون تخصصی تفویض نماید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر