کد خبر: 111239
A
دیده بان ایران:

مانع رسیدن «رستم قاسمی» به وزارت نفت «زنجانی» است؟

رستم قاسمی بهمن ماه سال گذشته در رابطه با پرونده مبهم بابک زنجانی گفته بود: "فکر می کنم ارتفاع پرونده بابک زنجانی یک متر باشد، بیش از ۲۵ دادگاه رسمی در این خصوص برگزار شد و این پرونده دست وزارت اطلاعات این دولت در هشت سال گذشته بوده و من تحقیقاً عرض می کنم که هیچ یک از کارمندان نفت در پرونده بابک زنجانی متهم نیستند."

مانع رسیدن «رستم قاسمی» به وزارت نفت «زنجانی» است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ با توجه به نزدیک شدن به اعلان کابینه سیزدهم توسط «سیدابراهیم رئیسی» گمانه زنی ها در فضای رسانه ای کشور و البته بعضاً شخصیت های سیاسی افزایش یافته است و در این بین اسامی مختلفی هم از سوی گروهای متعدد در شبکه های اجتماعی مطرح شده است.

در این بین برخی رسانه های نزدیک به جبهه پایداری به نظر می رسد از عطش بیشتری برای آغاز بکار کابینه رئیسی از خودشان نشان می دهند سعی در ایجاد حاشیه برای افرادی را دارند که با آنها همراه نیستند.

در همین راستا یک رسانه تلگرامی نزدیک به همین جریان با انتشار مطلبی در ارتباط با گزینه مد نظر رئیسی برای وزارت نفت نوشت: "رستم قاسمی این روزها رایزنی های سنگینی را برای وزارت نفت آغاز کرده است. از لابی با اطرافیان رییسی گرفته تا فشار به فرمانده سپاه برای ارسال پیام به رییس جمهور منتخب به قصد معرفی قاسمی به مجلس به عنوان نامزد جدید وزارت نفت. همچنین تازه ترین اخبار حاکی از این است که رستم قاسمی حتی کانال ارتباطی خود با قالیباف را نیز فعال کرده و از او خواسته تا به رییسی بگوید مجلس تنها به رستم قاسمی رای اعتماد برای وزارت نفت می دهد."

این رسانه تلگرامی می نویسد:" اما شنیده ها نشان می دهد پای رستم قاسمی در پرونده بابک زنجانی وسط است و بارها در پرونده بدهی بزرگ نفتی، نام رستم قاسمی به میان آمده است. یکی از علل عدم احراز صلاحیت رستم قاسمی نیز، مطرح بودن نام او در پرونده بابک زنجانی است."

به گزارش دیده بان ایران؛ رستم قاسمی بهمن ماه سال گذشته در رابطه با پرونده مبهم بابک زنجانی گفته بود: "فکر می کنم ارتفاع پرونده بابک زنجانی یک متر باشد، بیش از ۲۵ دادگاه رسمی در این خصوص برگزار شد و این پرونده دست وزارت اطلاعات این دولت در هشت سال گذشته بوده و من تحقیقاً عرض می کنم که هیچ یک از کارمندان نفت در پرونده بابک زنجانی متهم نیستند."

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر