کد خبر: 111240
A

مذاکرات به کُما رفت/ آلمان: مذاکرات وین منتظر تصمیم رئیسی در مورد برجام است

وزیر خارجه آلمان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ایران و همچنین احتمال مطرح‌شدن فعالیت‌های منطقه‌ای تهران در این مذاکرات، اظهار داشت: مذاکرات وین در مرحله ظریف و حساسی قرار دارد و منتظر تصمیم رئیسی در مورد توافق است.

مذاکرات به کُما رفت/ آلمان: مذاکرات وین منتظر تصمیم رئیسی در مورد برجام است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزیر خارجه آلمان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ایران و همچنین احتمال مطرح‌شدن فعالیت‌های منطقه‌ای تهران در این مذاکرات، اظهار داشت: مذاکرات وین در مرحله ظریف و حساسی قرار دارد و منتظر تصمیم رئیسی در مورد توافق است. 

بنابر این گزارش؛ منابع خبری  مدعی شده اند؛ مذاکرات هسته ای وین برای مدت نامعلومی متوقف شده و بعید به نظر می رسد طی چند روز آینده درباره زمان و مکان مذاکره گفت و گویی صورت بگیرد. ابراهیم رئیسی در جریان اولین کنفرانس خبری خود درباره دیدار با رئیس جمهور آمریکا جواب "خیر" داد. بسیاری از منتقدان برجام معتقدند اکنون بهترین زمان برای توقف توافق خسارت بار برجام است که رهبر انقلاب اسلامی نسبت به آن خسارت بار بودن آن تذکر داده بودند. 

حال کارشناسان امیدوارند با توجه به رویکرد انقلابی دولت ابراهیم رئیسی در سیاست خارجی شاهد پایان «برجام» باشیم. در اظهار نظرهای کارشناسان سیاست خارجی و فعالان سیاسی این اظهار امیدواری  وجود دارد که با توجه به رویکرد دولت جدید، شاهد توقف مذاکراتی  باشیم که با توجه تغییر شرایط بین المللی ادامه آن خلاف منافع ملی ایران است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر