کد خبر: 111248
A

توضیحات سردار فدوی درباره اقدام خرابکارانه در تاسیسات هسته ای ایران

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اخیراً اقدام خرابکارانه از سوی دشمنان در منطقه البرز ناکام ماند و به هیچ فرد و سیستمی آسیب وارد نشد.

توضیحات سردار فدوی درباره اقدام خرابکارانه در تاسیسات هسته ای ایران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار علی فدوی روز چهارشنبه نهم تیر ماه در حاشیه  مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) که  در محل سالن شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، گفت: ۴۲ سال است که دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان خود  برای تضعیف انقلاب اقدام کرده‌اند ولی در هیچ مواردی به پیروزی نرسیدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه طی بیش از ۴۰ سال گذشته جبهه حق انقلاب اسلامی همواره بر جبهه باطل شیطان بزرگ آمریکا پیروز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً اقدام خرابکارانه از سوی دشمنان در منطقه البرز ناکام ماند و به هیچ فرد و سیستمی آسیب وارد نشد.

این مسئول تصریح کرد: تلاش‌های مذبوحانه کسانی که ضعیف هستند و جرأت و تصور اینکه اقدام علنی را انجام دهند و دست به اقدامات خرابکارانه می‌زنند، نتیجه‌ای برای آنها نداشته است.

سردار فدوی گفت: سپاه به لحاظ اینکه از ابتدای انقلاب وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را داشته در ۱۰ سال اول در راستای پیروی از امام خمینی (ره) و همچنین بیش از ۳۰ سال در پی دستورات و فرمان‌برداری از امام حاضرمان روند این را ادامه می‌دهد و مسلماً برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی سپاه پیش‌قدم خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر