کد خبر: 111307
A

عضو هیئت رئیسه مجلس: هیچ کشوری در دنیا مثل ایران به نظر مردم اهمیت نمی دهد

کریمی فیروزجایی گفت: مردم سالاری مبتنی بر اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب رمزاقتدار و امنیت نظام اسلامی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس: هیچ کشوری در دنیا مثل ایران به نظر مردم اهمیت نمی دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس با بیان اینکه بنیان واساس کار جمهوری اسلامی ایران بر رای و نظر مردم استوار است،گفت:مردم همواره با حضور در صحنه های مختلف صیانت از آرمان‌های انقلاب را فریاد زده اند اگر چه تلاش مذبوحانه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشورمان همواره وجود داشته است.

وی ادامه داد: هیچ کشوری در دنیا به مانند ایران اسلامی به رای و نظر مردم اهمیت نمی دهد چراکه مردم هویت و تابلوی انقلاب هستند.

نماینده بابل در مجلس انتخابات اخیر ریاست جمهوری را نمونه آشکار هوشمندی مردم کشور مان دانست و افزود: در شرایطی که نظرسنجی های رسمی و غیر رسمی مشارکت پایین را پیش‌بینی می کردند، ملت با بصیرت با خلق حماسه باشکوه‌ یکبار دیگر به خواسته‌های دشمنان و بد اندیشان نه گفت.

کریمی فیروزجایی منتخب ملت در انتخابات اخیر را فردی انقلابی و دلبسته به آرمانهای انقلاب و رهبری دانست و عنوان کرد: دولت انقلابی جدید در کنار مجلس انقلابی با مجاهدت در حل مشکلات بنیادی کشور ،ریل انقلاب را به مسیر اصلی خود باز می گرداند.

عضو هیئت رئیسه مجلس رویکرد مجلس یازدهم در همراهی با دولت سیزدهم را تعاملی و هم افزایی عنوان و تصریح کرد: روند همگرایی مجلس با دولت به بهبود معیشت مردم و رفع گره های کور اقتصادی کشور می انجامد.

کریمی فیروزجایی گفت: در این راستا کمیسیون‌های تخصصی مجلس با کمیسیون های متناظر در دولت تیم های عملیاتی تشکیل خواهند داد.

وی  بی تحرکی، بی عملی و فرصت سوزی را عارضه دولت تدبیر و امید بیان کرد و افزود: دولت انقلابی آینده در همراهی امید بخش با مردم و مجلس انقلابی، تهدیدات داخلی و خارجی را به فرصت تعالی و پیشرفت همه جانبه تبدیل خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت تقویت آرامش و همدلی در فضای سیاسی کشور، ادامه داد: گروه های سیاسی و همه تریبونداران باید در راه پیشرفت و آبادانی کشور از التهاب آفرینی و تنش زایی در فضای داخلی اجتناب کنند.

کریمی فیروزجایی نقش رسانه ها در این فرآیند را برجسته و محوری دانست و افزود: رسانه ها باید با حفظ روحیه مطالبه گری مسیر های منتهی به مفاهمه و همگرایی ملی را هموار کنند.

وی اضاقه کرد: صیانت از فضای امن سیاسی و شکوه اقتدار امنیتی برای فائق آمدن بر چالش های اقتصادی، رسالت خطیر فعالان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.بعد از حماسه آفرینی مردم در انتخابات 28خرداد فصل نوینی در تحولات سیاسی،فرهنگی و اقتصادی کشور آغاز شده است./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر