کد خبر: 111439
A

درخواست یک فعال سیاسی از رئیس جدید قوه قضاییه

اجازه ندهید که مردم مظلوم یک شهرستان احساس کنند تنها می توانند ادمین این کانال منحوس را ناله و نفرین کنند و رفتارهای وقیحانه ی آن را سه سال دیگر تحمل کنند. شاید این مردم مظلوم، اهل رسانه و صاحب تریبون نباشند، شاید ارتش توییتری و سایبری نداشته باشند و نتوانند هشتگی را ترند کنند، شاید پولی در بساط نداشته باشند که بتوانند چند سلبریتی توییتری را قانع کنند که برایشان توییت بزنند، شاید نتوانند به یک خبرنگار دست پیدا کنند و درد دل کنند، اما شما می توانید کمیته ای حقیقت یاب رهسپار این شهرستان کنید تا با مردم و مسولان شهرستان مصاحبه کنند و ریشه ی این فساد را قاطعانه بخشکانید

درخواست یک فعال سیاسی از رئیس جدید قوه قضاییه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباس پازوکی فعال سیاسی و روزنامه نگار در یادداشتی خواستار برخورد با یک کانال معاند شد؛

جناب حجه الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای 

رئیس محترم دستگاه قضا

سلام علیکم؛

احتراما به استحضار می رساند طی بیش از سه سال گذشته یک کانال تلگرامی با الهام از کانال آمدنیوز، در شهرستان گرمسار راه اندازی شده که یک هزارم کانال آمد نیوز هم انسانیت و شرف و پایبندی به اخلاق و دین در آن وجود ندارد. 

 

نشر اکاذیب علیه تمام منتقدان ادمین این کانال، هتک حیثیت، توهین به نوامیس مردم، دروغ گویی هایی غیراخلاقی و ناموسی علیه منتقدان یک فرد خاص، تهدید و زیر سوال بردن احساس امنیت در مردم شهرستان تنها بخشی از اقدامات این کانال تلگرامی است. 

 

متهم اصلی این کانال به روایت دادستان اسبق شهرستان، ضابط دستگاه قضا و کیفرخواست صادره از شعیه ی یازده بازپرسی دادسرای کارکنان دولت آقای اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی است. 

 

طولانی شدن فعالیت این کانال تلگرامی و راه اندازی پیج ها و کانال های اقماری مشابه آن با همان ادبیات و روش و شیوه سبب بروز یک فاجعه ی اخلاقی و اجتماعی در شهرستان گرمسار و در نزدیکی پایتخت نظام جمهوری اسلامی ایران شده است. برای مردم این پرسش به وجود آمده چطور دستگاه امنیتی ما می تواند روح الله زم را در آن سوی مرزها بازداشت و مجازات کند، اما متهم این پرونده برغم هشدارهای صریح و شجاعانه ی امام جمعه ی محترم و دستگاه های امنیتی مسول در شهرستان و استان و پیگیری های بزرگان هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب، همچنان می تواند به اعمال وقیحانه، ضد اخلاقی، ضد امنیتی و ضد اسلامی خود ادامه دهد. 

مستدعی است اکنون که در مسند ریاست دستگاه قضا قرار گرفته اید و از سوی رهبر معظم انقلاب وظیفه ی سنگین اجرای عدالت به شما سپرده شده است، دستور دهید برخورد سریع، قاطع و انقلابی با متهم انقلابی نمای این پرونده نیز صورت گیرد و یک بار و برای همیشه به همگان اثبات شود که سیب دو نیمه ی حلال و حرام ندارد. سیبی که نیمه ای از آن برای روح الله زم حرام بود، برای ادمین این کانال منحوس نیز حرام است. 

اجازه ندهید که مردم مظلوم یک شهرستان احساس کنند تنها می توانند ادمین این کانال منحوس را  ناله و نفرین کنند و رفتارهای وقیحانه ی آن را سه سال دیگر تحمل کنند. شاید این مردم مظلوم،  اهل رسانه و صاحب تریبون نباشند، شاید ارتش توییتری و سایبری نداشته باشند و نتوانند هشتگی را ترند کنند، شاید پولی در بساط نداشته باشند که بتوانند چند سلبریتی توییتری را قانع کنند که برایشان توییت بزنند، شاید نتوانند به یک خبرنگار دست پیدا کنند و درد دل کنند، اما شما می توانید کمیته ای حقیقت یاب رهسپار این شهرستان کنید تا با مردم و مسولان شهرستان مصاحبه کنند و ریشه ی این فساد را قاطعانه بخشکانید و به همه ی ملت ثابت کنید هر کس در هر مقامی مرتکب تخلف شود با او برخورد قاطع و عادلانه صورت می گیرد. 

با تشکر و احترام

عباس پازوکی

شهروندی کوچک از تبار مردم گرمسار

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر