کد خبر: 111490
A
دیده بان ایران:

نشریه سپاه: رئیسی به آمار تخلفات رقبای خود دسترسی داشت اما نگفت!

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: ارزیابی‌های مراکز افکارسنجی‌ انتخاباتی نشان می‌دهد که آقای رئیسی بیشترین تلاش را در مراعات مرزهای اخلاقی، سیاسی، امنیتی و حتی قضایی به ثبت رسانده است.

نشریه سپاه: رئیسی به آمار تخلفات رقبای خود دسترسی داشت اما نگفت!

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه داخلی اخبار سپاه درباره تحلیل رفتار نامزدها در مناظره های انتخاباتی نوشت: 

ارزیابی‌های مراکز افکارسنجی‌ انتخاباتی نشان می‌دهد که آقای رئیسی بیشترین تلاش را در مراعات مرزهای اخلاقی، سیاسی، امنیتی و حتی قضایی به ثبت رسانده است. این نمره زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم وی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه کشور می‌توانست به دلیل دسترسی به آمار و ارقام زیادی از تخلفات منسوبان برخی از رقبای خود در سال 1396 و 1400، رقبای خود را با چالش جدی مواجه نماید؛ اما از موقعیتش سوء‌استفاده نکرد. 

به نظر مردم، سید ابراهیم رئیسی با رعایت مرزهای اخلاق و ایمان، با رأیی مناسب و عاری از هرگونه شائبه و شبهه سکان مدیریت عرصه سیاسی کشور را به دست گرفت تا به جنگ فساد و ناکارآمدی برود. 3- مضاف بر رعایت اخلاق اسلامی در سلوک فردی، نکته حائز اهمیت دیگر در رفتارشناسی آقای رئیسی، توصیه دیگر نامزدها به رعایت اخلاق و اصول اسلامی و انسانی بود. درواقع او نمی‌خواست برنده میدان انتخابات به هر قیمتی باشد و این، انتظار زیادی از نامزدهای هر نوع انتخاباتی در آینده از سوی مردم نیست، به‌ویژه از کسانی که به لباس روحانیت مفتخرند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر