کد خبر: 111640
A

محمودی: مگر استقلال مدیر ندارد که مجیدی پاداش می دهد؟

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی زمانی شاگرد فیروز کریمی بود و شناخت کافی از او دارد که البته این شناخت متقابلاً از سوی آقا فیروز هم به طور دقیق و کامل است.

محمودی: مگر استقلال مدیر ندارد که مجیدی پاداش می دهد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در آستانه دیدار برگشت تیمهای تراکتور و استقلال در استادیوم آزادی هر دو تیم با سرمربیان جدید به مصاف هم خواهند رفت. کاظم محمودی فوتبالیست تبریزی اسبق تیم استقلال درباره این دیدار اظهاراتی را مطرح کرده است: 

شرایط استقلال و تراکتور در آستانه دیدار هفته بیست و ششم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هر دو تیم مشکلات زیادی دارند اما درباره تراکتور باید بگویم حضور آقای نظمی به عنوان مدیرعامل اتفاق خوبی است. در دوران مدیریت ایشان من به عنوان کمک مربی تیم همراه با تونی اولیویرا اولین قهرمانی تاریخ باشگاه تراکتور در جام حذفی را کسب کردیم. او سابقه درخشانی در هیئت فوتبال استان داشته و دورانی هم رئیس اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بوده است. بنابراین فکر می‌کنم حضور او در بلندمدت باعث می‌شود تراکتور به ثبات برسد و موفق تر عمل کند.

حضور فیروز کریمی چقدر می تواند برای تراکتور موثر باشد؟

آقا فیروز یک مربی توانمند در حوزه فنی و البته روحی روانی است. من خودم شاگرد او بوده ام و این افتخار نصیبم شد. البته او در حال حاضر دستش بسته است. هم محروم دارد، هم مصدوم و هم تعدادی بازیکن جدا شده اند. البته شاید این یک توفیق اجباری است تا بازیکنان جوان بتوانند خودشان را نشان بدهند. تراکتور یک تیم ریشه‌دار و پرطرفدار است که حالا به بخش خصوصی واگذار شده و نیازمند کمک است. دست زنوزی درد نکند که از جیبش برای این تیم خرج می کند.

استقلال و شرایط این روزهایش را چطور می‌بینید؟

استقلال تیم توانمند و پرمهره ای است که البته طی چهار و پنج سال گذشته خوب نتیجه نگرفته اما این باعث نمی شود ارزش های استقلال زیر سوال برود. در این مدت اخیر استقلال هم مانند خیلی از باشگاه ها دچار مشکلات مالی و تنش های بین مدیریت و کادر فنی بوده است. این اصلاً خوب نیست.

چه چیزی خوب نیست؟

اینکه مدیریت و کادر فنی حرف یکدیگر را نفهمند خوب نیست. ورزش، مکانی برای اخلاق مداری است. نباید اتفاقات درون خانواده به بیرون درز پیدا کند.

پیش بینی تان از بازی چیست؟

بازی بسیار خوبی خواهد شد. تراکتور و استقلال هرگاه با هم دیدار داشتند یک مسابقه جذاب و پر گل رقم خورده است. هر دو تیم فوتبال هجومی بازی می‌کنند و هر دو تیم دنبال برد هستند.

چطور؟

تراکتور نمی‌خواهد سهمیه آسیایی را از دست بدهد و از طرفی استقلال هم دوست ندارد از گردونه رقابت با صدرنشینان عقب بیافتد. این تمایل به برد باعث می شود هر دو تیم با تمام وجود بازی کنند.

خبر دارید که مجیدی این روزها از جیبش به بازیکنان پاداش می‌دهد؟

مدیریت باشگاه باید قوی‌تر عمل کند. کار فرهاد مجیدی مربیگری است نه مدیریت تیم و پاداش دادن. لزومی ندارد مربی پاداش بدهد. در هر صورت فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود چون هر دو مربی از هم شناخت دارند. فیروز کریمی مربی فرهاد مجیدی و استقلال بوده و شرایط این تیم و روحیات بازیکن سابقش را می شناسد. مجیدی هم زیر نظر فیروز کریمی کار کرده و به خوبی می داند چه می خواهد.

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر