کد خبر: 111736
A

ماجرای خرید رای معتادان شهر ری در ازای مواد مخدر چیست؟

بخشدار کهریزک در خصوص پخش کلیپ توزیع مواد مخدر بین جمعی از افراد معتاد توضیحات تازه ای را ارائه داد

ماجرای خرید رای معتادان شهر ری در ازای مواد مخدر چیست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امین بابایی در خصوص برخی موارد مطرح شده در خصوص انتخابات شورای شهر باقرشهر و کهریزک اظهار داشت: ایراداتی در انتخابات شورای شهر باقرشهر و کهریزک مشهود بود، که مطمئناً نیروهای نظارتی در مجموعه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای ری اقدام به بررسی و جمع آوری مستنداتی کردند.

وی افزود: مستندات برای بررسی و تأیید صحت و سقم، انحلال و یا تأیید شوراهای شهر باقرشهر و کهریزک در هیأت عالی نظارت استان تهران و یا هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات بر اساس قانون بررسی می‌شود.

بخشدار کهریزک در خصوص پخش کلیپ توزیع مواد مخدر بین جمعی از افراد معتاد گفت: این کلیپ توسط برخی از رقبای انتخاباتی پخش شده و به محض انتشار این کلیپ در محل حاضر شدیم و موارد بررسی شد، که به هیچ وجه مواردی برای تأیید و یا ابطال انتخابات وجود نداشت.

بابایی افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی تحت تأثیر فضای رقابتی بین افرادی است، که بعضاً اخلاق و اخلاق مداری را زیر سوال می‌برند و لذا خرید و فروش رأی و یا توزیع مواد مخدر بین معتادان اصلاً صحت موضوعی ندارد و تصاویر منتشر شده صرفاً برای طرح جمع آوری معتادان متجاهر بوده که در گذشته منتشر شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر