کد خبر: 111749
A

سفر به اصفهان ممنوع شد/محدودیت مشاغل از فردا در اصفهان اعمال می شود

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا از ممنوعیت سفر به استان اصفهان خبر داد و گفت: از فردا محدودیت مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز استان اصفهان اعمال می شود.

سفر به اصفهان ممنوع شد/محدودیت مشاغل از فردا در اصفهان اعمال می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الله غلامی در گفت وگویی با اشاره به وضعیت قرمز شهرستانهای اصفهان، کاشان و اردستان اظهار کرد: استانهای مجاور و شرقی و جنوبی کشور در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارند و همین امر باعث شد که ۹ محور ورودی به استان اصفهان با نظارت پلیس راه، هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی و بسیج در ۲۰ ایستگاه بازرسی با جدیت کنترل شود.

وی افزود: سفر به استان اصفهان ممنوع است و از ورود پلاک های غیربومی به استان جلوگیری می شود و با نظارت پلیس راهور هرگونه خودرو با پلاک غیربومی در اصفهان مشمول جریمه شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: از فردا مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ در سه شهرستان کاشان، اصفهان و اردستان به مدت دو هفته تعطیل می شوند و فعالیت تالارها و آموزشگاه ها هم ممنوع است.

وی اضافه کرد: رستورانها مجاز به ارسال غذای بیرون بر خواهند بود و پذیرش مهمان در فضای رستوران ممنوع است.

غلامی تصریح کرد: برای خدمات غیرضروری هم یک سوم کارکنان به صورت حضوری و برای خدمات ضروری نیمی از کارکنان به صورت حضوری به فعالیت مشغول خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر